ik wil graag de golf 4 variant uitgelijnt hebben!
Kan dat nog? |
Quote:
:D word proppen , maar komt natuurlijk gewoon goed :thumbup: |
7 uur : Stef Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera
8 uur : Gerben Bora 9 uur : Johan Golf 2 10 uur : Gerk Golf 2 11 uur : Ruurd Passat 12 uur : Tim j Golf 2 13 uur : roffastreets golf 2 14 uur : Ruurd corrado 15 uur : Gerben Ferrari F40 16 uur : Gerk Bora 17 uur : Jappie Golf variant zo ver eerst een voorlopige indeling in tijd als er mensen zijn die een andere tijd willen hoor ik dat graag Reserve Lupo van Jan willem A6 van Andre (20 inch kon wel ) Michel met een 450 pk sterk watergekoeld monster |
Mooie tijd Alberto, heb er zin in! :thumbup:
|
:thumbup: SUPER Bedankt
|
Uit deuker zonder te spuiten is ook aanwezig
Rinze doet het dit jaar weer Hij zal rond 8 uur aanwezig zijn En zal de deukjes zonder te spuiten . Doen verdwijnen als sneeuw voor de zon Hier voor aan melden is niet nodig Vroeg komen wel . Want vol is vol Nu nog wat te eten regelen :D |
Romeo's Kebab!
|
Quote:
Heel goed idee . Als je hem ziet staan . Kan je hem wel ff uitnodigen Ebut :thumbup: |
Wat zijn eigenlijk de prijzen? Kan ik nog op reservelijst geplaatst worden eventueel?
|
Reserve lijst kan altijd
Kosten hangt af van wat je wil . En wat er moet gaan gebeuren |
Even subframe loshalen bijv.:D
|
enig idee wanneer ik het beste langs kan komen dan? uurtje of 4?
|
Quote:
Heb je tegenwoordig ook een F40 in de garage staan?? :) |
Quote:
Laat ik in het geheel aan u over . Jan willem Maar rond een uur of 1 op de dag zelf weet ik meer Mischien ff bellen tegen 12 uur ??? |
Volgende week uitslag van de kebab handelaar . :D
|
Kijk, goed bezig!
|
Kom ik ook even langs met m'n McLaren! Uitdeuken zonder spuiten
|
Thanks to Lennart :D |
Geen eet gelegenheid aanwezig helaas
Wegens te wijnig annimo Zal ook de laaste uitlijnen en uitdeuke zonder te spuiten dag zijn Die ik ga organiseeren . Dus geniet er van nu het nog kan :) |
wel altijd gezellig aldaar!
|
All times are GMT +1. The time now is 19:28. |