Quote:
heb je de Jetta nog niet aan gemeld dan ?? |
Quote:
Zag het topic vandaag pas , had er toevallig gister iets op FB over gelezen , misschien moet ik iets minder in de schuur en iets meer internetten ? :rolleyes: Maar aanmelding is al onderweg , afwachten dus maar :thumbup: |
Quote:
:thumbup: kontebakken mogen niet ontbreken natuurlijk |
wat een dikke locatie! misschien toch ook maar eens af rijden naar dit evenement :thumbup:
|
Quote:
O yeah!!! :thumbup: |
even een vraag als je je aanmeld krijg je dan een mail oid over hoe of wat ?
|
Quote:
Ja dan krijg je een mail terug |
Quote:
Ik heb 2x een mailtje gestuurd (misschien de eerste niet aangekomen) maar nooit meer iets van vernomen. Dus ik denk dat je dan niet geselecteerd bent? |
|
Staat genoteerd!
|
Ondertussen bijna de 3e selectie done
3/4 van de indoor area is vol :-) |
Meeting is dus op een zaterdag gezien de datum?
En lees er misschien wel overheen maar hoeveel is de entree? |
Hier in Ede is het niet mogelijk zoiets te organiseren op zondag ;-)
... en we zijn er ondertussen uit voor de entree, dankzij sponsoren en support kunnen we de entree houden op auto + bestuurder 10€ / Bezoekers 5€ Parkeren voor bezoekers overigens gratis. Voor de indoor selectie is de car-entry gratis en zit bij in de uitnodiging ;-) Tijden: tot 10u Indoor Selectie inrijden. Dan moeten de toegangsdeuren van de hal gesloten worden... Vanaf 10u open voor outdoor area / bezoekers |
Ik kom ook wel even kijken met wat vrienden.
|
JPS - Works of art / VW OUTLAWS/ VWOTS aanwezig met een stand.... en hebben er mega zin in... wordt bruud mooi.
|
|
Quote:
M-power? ;) Ik kom ook wel even kijkje nemen. Zeker ook leuk om NON-VW materiaal te bekijken |
|
ook aanwezig met de passat en staan binnen :thumbup: :D
|
We zijn ook aanwezig met twee auto's (binnen).
We hebben er zin in! |
All times are GMT +1. The time now is 13:45. |