Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Dixi's Blue Bora (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=95147)

gerold1234 17-05-2013 15:20

Goed bezig dix! en word zeker druk met oijens volk! Sjoerd kan ook een project hier aanmaken met al die plannen die hij heeft! :D

DIXI 17-05-2013 16:16

Nee nog niet binnen rick, had ff een fotosoepje gemaakt ;) Maar het breidt idd lekker uit zo :D Is er binnekort niet weer iets te beleven op autogebied hier in de buurt? Sjoerd moet idd maar eens een thread aanmaken van zn wagentje :thumbup:

sjoerdgti 17-05-2013 18:56

nou mannen nog n oijense dr bij over een jaartje half oijen op t forum :P

jalkebrouwer 21-05-2013 14:11

hele gave Bora! ook met die wielen, erg gave combo!

is dat interieur zo 1 op 1 over te zetten? ben ook een beetje aan het kijken voor iets nieuws/anders namelijk..

DIXI 21-05-2013 14:53

Thnx Jalke, interieur is inderdaad zo 1 op 1 over te zetten. Dit is wel een 3-deurs interieur, past verder prima maar je hebt de hendeltjes om de stoelen naar voor te klappen. Ben dus zelf juist aan het rondkijken naar een ander interieur :P Deze staat al op mp voor een 'interessepeilinkje'.

jalkebrouwer 21-05-2013 15:25

Quote:
Originally Posted by DIXI
Thnx Jalke, interieur is inderdaad zo 1 op 1 over te zetten. Dit is wel een 3-deurs interieur, past verder prima maar je hebt de hendeltjes om de stoelen naar voor te klappen. Ben dus zelf juist aan het rondkijken naar een ander interieur :P Deze staat al op mp voor een 'interessepeilinkje'.

Mooizo! :) haha okee! Waar ben jij naar op zoek dan nu?

DIXI 21-05-2013 16:20

Tsjah eigenlijk een interieur waarbij de deuren e.d. matchen bij de stoelen. Dus of zwarte (leren) stoelen en bank, of een compleet crème interieur incl deurpanelen en dash enz. Had al enkele setjes op het oog maar ik verken nog ff wat opties.

DIXI 16-07-2013 16:17

Het leren audi interieur is verkocht, en is weer (tijdelijk) verruild voor het originele basis-interieur. Zit voor geen meter als je sportstoelen gewend bent, dus een volgend interieurtje is alweer in zicht. Als het goed is ben ik vanaf zaterdag in het bezit van een beige leren highline interieur! Deze is compleet met alle overige beige onderdelen zoals de vloerbedekking, dash, middenconsole enzovoorts, dus dan hebben we lekker wat te doen in de vakantie :D

DIXI 18-09-2013 11:05

Wordt weer eens tijd voor een update tussendoor. Heb o.a. een setje klinken in kleur gevonden en vast gemonteerd, en een tweede setje klinken en de bumperstrip zijn net weer terug van de spuiter! Eindelijk mn achterkantje weer compleet :D

De grootste update is toch wel het interieur. Zo kwam deze binnen:

In de vakantie druk bezig geweest om zowat heel de binnenkant te strippen. Het beige interieur kwam uit een Golf dus kon niet alles overzetten. Heb dan ook een hoop van de bovenste grijze bora delen nu zwart gemaakt (Hemel, ABC-stijlen e.d.). Lastig werkje om de hemel er netjes uit te krijgen, maar vind het wel echt mooi zo'n zwart hemeltje! :cool:. Doordat het interieur uit een golf kwam moest ik dus ook de achterste deurpanelen aanpassen. Hierna de bank en stoelen gepoetst, bank in het ledervet en alles weer gemonteerd. Nouja, alles behalve de stoelen dan, die liggen nu nog bij de leerboer: dr komt nieuw leer op de instapwang, zittingen worden weer mooi strak, en daarna het geheel netjes maken met colourlock :thumbup: Als alles er in zit zal ik wel wat foto's schieten.

Nog een kleinigheidje; koplampjes gepolijst. Afplakken schuren polijsten en klaar is kees.

DIXI 18-09-2013 11:19

Owja bijna vergeten :tongue: Vorige week nog even geshopt;

Kleine preview haha

Mauricejuhvw 18-09-2013 17:16

mooie bora :thumbup:

powah 18-09-2013 17:25

Adapters al gevonden?

foxmanvos 18-09-2013 18:21

Mooie Bora hoor.
Vooral doorgaan!

sjoerdgti 18-09-2013 19:59

goed bezig dixi!
hij heeft nog geen adapters gevonden!

DIXI 19-09-2013 07:17

Thnx männer :D Maar nee Powah helaas nog geen adapters, dus mocht er iemand nog hebben liggen? Heb wel vast 2 bandjes er op gelegd (Dunlop SP Sport). De andere 2 wacht ik nog even mee tot ik ze voor gepast heb. Heb er nu 215-40 op gelegd, maar weet niet of dit getrokken genoeg is om hem aan de voorkant nog wat lager te leggen (ivm stelring). Mocht het genoeg zijn dan komt deze maat er achter ook op, anders ga ik 205-40 proberen.

Nog n fotootje vd velg:

ghertel 19-09-2013 18:35

VW Longbeaches?

DIXI 20-09-2013 08:30

Nope geen Longbeaches, al hebben ze er wel wat van weg. Dit zijn 18" VW/Ronal Manhattan's, oorspronkelijk geleverd op Touareg. Even naast elkaar om het verschil te zien, links Long Beach en rechts Manhattan:

Als ik de steekadapters gevonden heb kunnen ze er onder, en moet het er ongeveer zo uit gaan zien:

AdriënGT 21-09-2013 11:22

Mooie velgen! :thumbup:
Gaan met een paar platte bandjes goed tot hun recht komen onder de Bora.

gerold1234 21-09-2013 16:43

Wooop woop netjes martijn! Laat maar een keertje zien!:D

DIXI 22-09-2013 08:34

Met een beetje geluk liggen ze er op met de VW Brabant meeting in Oss volgende week :thumbup: Ga je ook mee Gerold? Sjoerd moet gaan zuipen de avond daarvoor dus die is wat later :beer:
Vandaag gaan de winterwieltjes er even onder voor de keuring, en ook de nieuwe klinkjes er in hangen (nog geen tijd voor gehad).

All times are GMT +1. The time now is 23:21.