dank voor de leuke reacties..
hier weer effe een update vd werkzaamheden aan de bus/motor.. plaatwerk schiet mooi op. wachten op de kriksteunen(zijn besteld) vandaag begonnen met de ombouw voor de 1500 motor.. deze past niet in de t2 zonder motor steun.. dus motor steun adapter besteld en gemonteerd. koelhuis en motor plaatwerk gespoten.. en mijn chassis is toch genotched..(niet zelf gedaan zo gekocht) en tot nu toe ben ik zo ver gekomen met de motor.. Nos bus uitlaat eindemper gemonteerd lag nog op zolder bij m,n pa.. morgen hoop ik de motor klaar te hebben.. tot zover de werkzaamheden.. groetn uut heerde |
lekker bezig kerel!!
|
Dit gaat een fijn project worden om te volgen !!
Knap werk Hans. |
dikke bus hoor. ik wens je er veel veilige km mee.
|
Zo weer ff wat updates..
motor is inmiddels klaar. en inmiddels ook al ingebouwd laswerk klaar binnen dorpel buitendorpel kriksteunen sfeer impressie @aircooled.nl als het mee zit kan ik m morgen naar huis cruisen..!! :cool: |
:thumbup: en nee, niet naar huis! Andere kant op: Rosmalen!
|
Mooi plaatje die laatste.
|
Dussss
daar issie weer.. Hij loopt.. en hoe.. loopt nog best prima 1500cc motor.. niet snel maar ook nie heel langzaam. inmiddels staat de bus in de schuur en ben ik bezig om de reclame te verwijderen Thuis aangekome effe foto met de T3 samen daarna logo op de neus geplaatst jailbars dr in nog een link met een kort filmpje Jasper aka JKlemans op het forum maakt een test rit. http://www.youtube.com/watch?v=qiNOFoJ2ajQ reclame er afgeschuurd.. next: weg spuiten reclame.. gele lampen voor in empi trigger shifter monteren... kleinere bandjes voor.. zit nu 175/55/15 op. komt nu 165/45/15 op dan loopt ie nie zoveel meer aan hoop ik.. anders toch maar air op de voor as..(want tandje omhoog gaat ie zeker niet) :D groetn uut heerde :cool: |
dikke bus hans . goed bezig kerel
|
Door dit soort beelden heb ik weer extra zin om morgen aan mn eigen panel te hobbieen... :thumbup:
Komt er een andere reclame op? Bij die van mij iig wel...zonder reclame is het best kaal...(ok,vaak is kaal beter.. ;) ) |
Ik zeg dr aan met dat project..
Komt waarschijnlijk wel reclame op. Ben met iets bezig.. Mocht dat lukken dan zie je het hier vanzelf... |
Super Hans !!! Reclame er weer op zou hem wel af maken denk ik...gele lampen uiteraard ook !!!
Keep it up !! |
Gele lampen komen er uiteraard in..!!
En wat reclame betreft moet ik nog even zien. ben met iets bezig... Wel verder gegaan met de binnezijde interieur te betimmeren.. nieuw (retro) zijltje op de vloer. en kast ruimte gecreeerd.. leuk om te doen..!! op de lege plek komt een klap slaap bank.. groeten hans |
mooi stukkie timmerwerk!!
|
inmiddels het interieur gelakt..
en een boel delen al weer rood gespoten weg reclame.. volgende week andere kant rood spuiten/slaapbank ophalen monteren.. en finaly airride op de voor as...!! |
ook hiermee goed bezig! en wat super, die "dixi" sticker!! :D
|
Damn mooie bus en knap werk :thumbup:
|
Thnks dudes..!!
Dixie sticker kreeg ik van de firma zelf effe mailtje gestuurd. hop via de post een stel stickers opgestuurd gekregen. inmiddels bedbank gescoord bij Evam classic. voorplaat nieuw gemaakt.. nog een beetje lak er op en dat is dan ook weer klaar.. groetn uut Heerde |
Heel leuk topic om te volgen!!
|
Goed bezig Hans, beetje vintage reclame erop lijkt me wel vet, kwam er een paar jaar terug een tegen met Carlsberg reclame erg gaaf, maar bij deze kleur hoort natuurlijk de simpele oude porsche opdruk...
|
All times are GMT +1. The time now is 22:50. |