Quote:
ahá vandaar! probleem opgelost |
check! :thumbup:
|
Even weer onder de aandacht ! :cool:
|
ingevuld
ik ging er trouwens ook uit na de eerste vraag = nee |
Quote:
Ja dat kan , niet iedereen doet zaken via internet. Bij deze ook nog maar eens omhoog. Hij blijft nog 2 dagen open (tot vrijdagavond). Dus nog twee dagen kans op een rondleiding in Emden :thumbup: |
Done;)
|
Ingevuld! :thumbup:
|
Bedankt :thumbup:
Nog even omhoog voor de laatst dag. ;) |
Done :)
|
LAATSTE UP!!!!
VANAVOND OM 20:00 GAAT HIJ DICHT!! :rolleyes: |
En wanneer komt de uitslag? :D
|
Quote:
Volgende week René. Nog een paar nachtjes slapen :D |
spannend! :tongue:
|
Quote:
Idd, krijgen we het verslag en de conclusies hier ook te lezen? Lijkt me wel leuk. |
De prijswinnaars zijn bekend,ik heb onderstaande tekst even gekopieerd van facebook:
Jaap Beute: De winnaars zijn bekend. De twee personen die de rondleiding gewonnen hebben zijn: Koos van der Wal en Jorien Ooms. Beide ontvangen zeer binnenkort een e-mail. Allebei mogen ze nog een extra persoon meenemen. Gefeliciteerd en bedankt :) Gisteren om 12:58 · Vind ik leuk · 1 Ook namens mij bedankt voor de hulp, en natuurlijk mijn felicitaties aan de prijswinnaars. :thumbup: Gr. Jan. |
Gefeliciteerd!
Zijn `t ook forummers? vdWal bijvoorbeeld? |
nee helaas :tongue:
ik ben John van der Wal |
ah jammer ja :D
|
Ik ben 't ook niet geworden, helaas.
Maar heb wel een goed doel gesteund! Hoe dan ook ik ga toch een keertje met broerlief naar het museum . Edit: oeps het ging hier om een verloting van een fabrieksronde, hihi! |
:)
Quote:
Voor zover mij bekend is koos van der wal geen vf'er maar jorien is beter bekend als sesamzaadje. |
All times are GMT +1. The time now is 07:28. |