SNEAK PREVIEW :D :D
|
elke keer als ik een rallyproject zie loopt men bek vol water
en ook hier weer.... some day!!!! some day!!!! |
Super project, grondige aanpak en vooral een hele mooie kleur :thumbup:
|
Quote:
i hear you :cool: |
Zalig kerstfeest allemaal :D het werd weer even tijd voor en update
paar foto's dat die nog bij de spuiter stond!! :thumbup: ben de laatste paar dagen al druk bezig geweest met bouwen!! me rallye emblemen dr weer op :D Vloerbekleding dr weer in gezet dashboard, linkerkant deur afgebouwd en panelen en ramen dr in!! Na een hoop zoekwerk want had niet alle schroefjes en klemmentjes meer :( mja wie wat bewaard die heeft wat dus na ff zoeken op zolder was ik weer compleet!! :D :D Dakraam zit dr ook weer in! De bodem ook nog ff netjes getectyleerd en binnenkanten weer vol laten lopen met ML dan kan die er voorlopig weer tegenaan!! :D :D :D Woensdag komt er weer een nieuwe voorruit in!! ik had de laatste :tongue: Zo dit was het weer.. eerst maar weer eens verder bouwen heb nog genoeg te doen!! greetz |
Netjes hoor.... :thumbup:
|
Echt heel netjes!
Dat je er straks een hoop rijplezier van mag hebben. |
Weer ff een kleine update...
De nieuwe plakruit zit er weer in ;) gelijk heel ander gezicht de auto! :D Me bumpers staan eindelijk bij de spuiter. want dr zat nog behoorlijk wat werk aan omdat er allemaal kleine barstjes in de oude lak zaten dus dr moest flink op geschuurd worden! :mad: mja ze zijn uiteindelijk weer netjes strak geworden!! :thumbup: greetz |
Mooi project en mooie kleur :)
|
Quote:
hoop niet dat dit je bumper is :D rechts op de foto Zeker mooi kleurtje! maar moet deze toch echt een keer buiten zien rest wel origineel houwe hé :thumbup: |
Is het LB7V of een speciaal kleurtje?
|
Leuk om te zien dat er weer nieuw leven ingeblazen wordt blijf ik zeker volgen ga zo door kerel.
Grz Maurice |
Thanx voor de reacties!! :thumbup:
@BIVWMK3R32 haha dat is gelukkig niet mij bumpert.. en de rest blijft netjes orgineel op paar dingentjes na dan! :D @VeeDubber Klopt dit is gewoon LB7V ;) Vandaag weer me bumpers kunnen ophalen en wat kleine spulletjes bij de dealer.. dus kan voorlopig weer verder! :D greetz |
hey danny heb je nou weer eens een update ;) :tongue:
wel met een paar mooie foto's he :thumbup: groetjes bertjuh. |
zo het is weer even een tijdje stil geweest.. :shake:
maar ik ben bijna klaar nog paar kleine dingentjes na en dan kan ik eindelijk cruisen :drive: hierbij alvast een par foto's ;) greetz Danny |
nice.....
|
Dik!
|
Godver, wat gaaf!
|
Das g*dverd*mme een dikke rallye geworden :wow:
Knap werk :thumbup: |
Quote:
je haalt me de woorden uit de mond.... wat een dikke bak... |
All times are GMT +1. The time now is 03:47. |