Heb je een geluidsfragment van dat vloeken? :biggrin:
|
Besturing voor de gaskleppen was ook een raar iets... we hadden geen flauw idee hoe deze gemonteerd moest worden... tijden het eten zat ik de PVW van Sept. '03 te lezen en zag ineens een Jetta 1 met webers met hetzelfde mechaniek erop... klaar was klara :)
Maandag lekker verder sleutelen.... en dan denk ik dat ie zaterdag loopt :D Morgen naar de polijstpooier, mijn RM's weer ophalen. Zien er weer lekker fris uit dan en kan Basknot ook verder met zijn RM's. |
Zat ff in de papieren te kijken vannacht... heb ik mijn auto exact 2 jaar vandaag :D en mijn BBS wielen precies 1 jaar en hebben vandaag nieuwe bouten gekregen :) toch een soort van feestje alleen jammer dat ie van de week pas loopt en niet nu ;)
|
moet je je kamera niet hebben dennis dacht dat je hem om 6uur op kwam halen?
|
toen zat ik in het zwembad, moest achter de jurytafel zitten..... zaten wel een paar leuke dames bij :)
|
geile beer ook altijd Hee vanavond weer verder met de wob ik ben al thuis du ik ga nu al vast beginnen zie je zo
|
[msn-mode on]-------- [msn-mode off]
|
whahahahaha LOL !!
|
haha alleen zit er wel behoorlijk wat tijdsverschil in...:p
|
Motor is zo goed als af, nullastschakelaar aansluiten en de blauwe temp.sensor nog en dan is ie klaar. Vanavond de BBS er weer onder met frisse boutjes en het uitlaatsysteem :) (4-1 spaghetti van sebring, kat. vervanger, middendemp (sebring) en originele einddemper) |
goed bezig! heb je `m al draaiend gehad?
|
Nog niet, moet een andere startmotor monteren maar die hebben we nog liggen (2 stuks als het goed is)... dan probleem van relais oplossen maar waarschijnlijk een slecht contact. Heb al 2 relais erbij.
|
gaaf man, ben wel es benieuwd hoe zo`n 16V dan rijdt....
al enig idee hoeveel pk je wob dan heeft? |
sleutel dan ook es door joh :D
|
ze zeggen 170 pk dus ben benieuwd ja serge vanavond weer
|
mafkees, dus al druk bezig, ik volg het met plezier.
|
Vandaag een rit naar ridderkerk gehad, Ron (valo) heeft het probleem ff verholpen van mijn relais... mijn dank is erg groot !
Alleen we hebben de auto dus een keer proberen te starten terwijl de digi1 niet aan massa lag, kans bestaat dat we er een spoor uit hebben gefikt :( alles werkt nu behalve mijn instrumentenpaneel (waarschijnlijk een massa of voeding los) en de inspuiting. Dat laatste kan heel goed de digifant 1 zijn, morgen andere computer proberen... vonken doet ie best :) Dan zitten we nog met het gasmechanisme, er komt een stuk tegen mijn watermondje aan voor op de kop :mad: als de slang erop zit kan ik maar halfgas rijden :( |
Gaaf man :cool:
Het meeste is iig al gedaan lijkt me. Kan je al een beetje zeggen hoe het rijd??? |
Het gaat hopelijk goed rijden, iets feller als met webers.
Hier zit er een andere radiateur in, anders kon ik mijn kelken niet kwijt. |
Netjes hoor Benny, ben benieuwd, lekker knallen richting Oosterijk.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:08. |