...ik denk zelf dat het LA3G, 'Classicrot' moet zijn; in dat jaar had je nl. alleen 'tornadorood' (= het knalrood, zegmaar; die is het dus zeker niet...) en 'classicrot' wat betreft rode lakken zònder metallic- of pareleffect.
|
Ik had even gekeken de straks toen ik de kofferruimte is opgeruimd had en er stonden twee kleurcodes aangegeven. Beetje vreemd.. Weet ze zo alleen even niet meer.
Zal ze morgen eens opschrijven. |
Heb nog niet opnieuw gekeken. Helemaal geen tijd voor gehad. Zal het morgen eens proberen. ;)
|
De kleurcode is volgens mij LC3N en volgens mij is de 2e code van het interieur. Namelijk L67Z. Klopt het dat de 2e code voor het interieur is?
En maar even een fototje van een opgeruimde kofferbak. |
LC3N blijkt Rosso Pearl effect te zijn. Naar mijn beleving is het meer een mengelmoes van paars en rood. Is een ieder geval een best toffe kleur! ;)
|
...mooi en best wel uniek; de kleur 'rosso perleffect'; LC3N is alleen maar 1 jaar (!) geleverd in het modeljaar '94
(dus van 1-8-'93 tot 31-7-'94) ;) |
Oke dan, nog een reden om niet te rolleren. Binnenkort toch wel echt gaan beginnen aan het polijsten van het gevaarte. Want het weer gaat volgens mij slechter en slechter worden.
|
De Passat is vandaag vlekkeloos APK goedgekeurd. Tot 5 oktober 2012 kan ie er dus weer tegen aan! :)
|
Leuke winterbak Dennis!
|
Dankje Peter! Jij niet aan de winterbolide dit jaar?
|
Ik ben wel er wel aan het denken om een mk2 voor de winter te kopen maar moet eerst de Corrado eens terugkrijgen van reparatie. Dat word nl een duur grapje. Blok is warm gelopen in de file afgelopen augustus.
|
Dat is minder! Dat dan maar eerst oplossen!
|
Gister zijn de banden om de Borbet A's gedraaid dus ze konden er onder! De straks tussen de regenbuitjes door dus even snel de wielen er onder gezet en foto's gemaakt. Ik vind het in ieder geval best goed geslaagd! Alleen zou een schroefsetje het plaatje wel afmaken want dan kan de Passat nog ietsjes lager zodat de wielen de kasten net wat beter vullen. :mrgreen:
Nu alleen nog even de koplampen aanpakken. Deze worden of verwisseld voor het setje uit Hannus zijn Passat of ik ga deze smoken. Dit valt namelijk wat uit de toon vind ik. :tu: Oh ja, en de boutjes van de naafkapjes van de A's nog even zwart maken. :mrgreen: |
staat goed idd! goed bezig
|
best geslaagd ja, kzou zo'n schroefsetje lekker achterwege houde staat prima :thumbup:
|
Dankje wel jongens! Schroefsetje is ook geen must vdWal, maar misschien dat er toch eentje onder komt. Maar dat weet ik nog niet. Kost namelijk ook weer geld en dat geef ik eigenlijk liever uit aan de Corrado.
|
ja en dat lage is toch niet handig als er weer van dat snau aanzit te komen.. ik was blij dat ik mn station afgelope winter een flink stuk omhoog had gedraaid
|
Dat geloof ik goed. Haha, maar ja. Lager zou wel gaver zijn.. :tongue:
|
:tongue: dat dan weer wel.. :thumbup:
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: ...mijn idee! ;) ik zou nog wel ff de chrome stripjes in je bumpers ook zwart maken |
All times are GMT +1. The time now is 11:30. |