@Rocco Tinus:
Kenteken: 51-EM-74 Auto-bouwjaar: 28-05-1975 Type: TS Chassisnummer: onb. Eigenaar, sinds: onb. Vorige eigenaren: onb. Kleur + code: rood Kentekengewicht: 887kg Bijzonderheden: onb. Deze is nog in bezit van de eerste eigenaar, zie de link: http://www.vwe.nl/Diensten-Producte...kenteken=51em74 |
wij hebben er ook nog 2 in restauratie staan..
nr 1: GZ-59-TN GLI van 1981 van nr 2 moet ik ff de gegevens opzoeken en foto uploaden.. |
Ik zag je topic over de mk1 scirocco's en de mijne staat er al tussen in het eerste blok
het gaat om de 25-DG-72 Auto-bouwjaar: 26-06-1974 Type: TS Chassisnummer: onb. Eigenaar, sinds: Rickgtturbo sinds 8-5-2010 Vorige eigenaren: knedel16vweber Kleur + code: rood Kentekengewicht: 828kg Bijzonderheden: inmiddels voorzien van een 2.0 16v ABF |
hee tnx voor deze foto, ik had hem nog niet in mijn lijst staan, ik ga hem bijvoegen, zodra ik hem publiceer dan stuur ik een bericht.
ben benieuwd wat je nog meer hebt staan :thumbup: :thumbup: mzzls Tinus Quote:
|
en deze hebben we ook:
kenteken: 65-rz-83 GT uitvoering 1977 zo was ie toen we ophaalden in 2010 (als donorauto bedoeld) inmiddels uit elkaar om te kijken hoe en wat.... |
Quote:
Ziet er toch nog goed uit. |
het leek ook nog mee te vallen, maar gestript kom je toch nog een hoop tegen...
komt tijd, komt raad ;-) |
Heb er nog 2 , binnenkort gegevens.
|
nog 2
Wauw ik ben benieuwd :thumbup: :) :) !!!!!
Quote:
|
En binnenkort nog 1 erbij...
Heb een 76er gekocht in Duitsland....volgende week ofzo ophalen in Noord Duitslandals ik klaar ben met mn werk in Oostenrijk ;) |
Pagina 2; rode scirocco 1 kenteken 89-gt-41 is van mij. Ben eigenaar sinds 18 april 2012.
|
tnx, de gegevens zijn aangepast :thumbup:
Quote:
|
gegevens aangepast
Hee Rick, tnx voor de gegevens :thumbup: , ze zijn samen met de foto aangepast. :D
Quote:
|
behouden behouden behouden :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
ik ben benieuwd wat je er me gaat doen.. laat maar weten, ik heb even ngekeken en hij stond al in mijn lijst, ik had een foto bij een autocross parkeerplaats. zodra ik hem ga publiceren zal ik ff bericht sturen. :thumbup: Quote:
|
Hoi Remo,
ik heb de gegevens aangepast, tnx voor de info :thumbup: Heb jij nog een nieuwe/goede foto voor mij? Quote:
|
nog 1 voor de lijst fp-14-dp
ik heb er nog eentje....heb alleen nog gen idee hoe ik op dit forum foto's toe kan voegen... foto is wel te vinden op sciroccovrienden.nl
|
Hee Niek, die heb ik al op mijn lijst staan (nu op nummer 80..die moet ik dus nog plaatsen..)
dit is de foto die ik heb (vanaf internet.) heb jij een betere, wil je die dan svp naar me opsturen of posten hier, tnx :thumbup: mzzls Rocco Tinus Quote:
|
Nadat iemand mijn mooie golf uit 79 van achter in elkaar had gereden:hitit::drill:, en erachter ben gekomen dat een audi 5-cilinder rijden erg zeer doet in de portemonnee, kon ik het niet laten om toch weer op zoek te gaan naar een oude vw. Oorspronkelijk vond ik de scirocco 1 altijd al mooier dan de golf!!! Dus nu heb ik een hele speciale scirocco 1 gekocht, helemaal getuned met een opgeboorde 1,8 16v naar 2,0. Binnenkort ga ik m ophalen, dan volgt alle informatie en wat pics!:D Gr. Harry
|
foto's scirocco
Quote:
Heb echt geen idee hoe ik foto's toe kan voegen op dit forum, ben niet zo'n computer genie zeg maar.... op sciroccoforum.nl of op sciroccovrienden.nl staan wel foto's maar nieuwe zitten er aan te komen, met nieuwe wielen, en een aantal andere aanpassingen aan het uiterlijk van mijn scirocco... tenminste, als iemand mij kan uitleggen hoe ik foto's toe kan voegen.... de foto die jij hebt is van marktplaats, van de advertentie waarop ik op deze rocco uitgekomen ben... |
34-hm-34 is in bezit van m'n broer sinds 13-08-2011
Is nu zwart en is voorzien van een tdi motor (nog niet op kenteken) |
All times are GMT +1. The time now is 15:11. |