mijne is onderweg!!
|
Gister ook 1 gehaald!
|
Echt super ding. Heb het onderwerp kerst maar aangesneden + m'n lijstje toegeschoven naar de vrouw...
Blijft leuk spul dat Lego. Heb ook dit afgelopen voorjaar uit de US meegenomen, weer eens iets anders dan de doorsnee souvenier. |
echt een leuk ding!
denk dat ik ook maar eens ga shoppen :D |
Ik heb hem ook besteld, kan ik lekker een hele zondag met mijn zoontje met LEGO spelen, met een heel mooi eindresultaat
|
Die moet ik hebben!! :D
|
|
Waar halen jullie hem dan. Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht of staan ze op naleveren (mocht dat ooit nog gebeuren).
|
de mijne zaterdag gehaald en gelijk (in 5uur) in elkaar gezet
|
Leuk, maar wel een flinke zak geld voor nodig.
Heb ik toch liever 2 ottomodels voor. |
Ik kan hem niet betalen... Heb een echte gekocht :redface:
|
Heb er net een gekregen voor me verjaardag van me VRIENDIN!!!!
Er komt alleen visite dus moet nog ff wachten met bouwen :evil: |
|
gaaf filmpje,had geen idee dat ie zo gedetailleerd zou zijn....wil hem eigenlijk ook wel:redface:
|
ik ook!
|
Ik vind hem ook heel erg gaaf..maar om hem nou te kopen...neh :)
|
zoo ik heb hem ook in elkaar zitten en staat op het dressoir in de woonkamer met toestemming van de vrouw haha :D Erg mooi gedaan van LEGO dit, en afgelopen zondag werd mn dochtertje 1jaar en iedereen die op visite kwam vond het schitterend :thumbup:
Dus voor de mensen die twijfelen gewoon kopen dat ding! |
Voor verlagen moet je wel wat verbouwen heb ik al gezien. Iemand al een How-to ervan gemaakt?
|
verlagen, hmmm geniaal. Zal als ik tijd heb er eens naar kijken hoe we dat weer voor elkaar kunnen fietsen.
|
Voorkant verlaagd. Originele wielen behouden. Hoeveel: in LEGO termen "1 platje"
|
All times are GMT +1. The time now is 12:54. |