Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Vagfest 2011 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88690)

JarnoVWPolo6N 15-08-2011 11:09

Hoe hebben ze dat dan weer voor elkaar gekregen?! Hopelijk wel hun eigen tent waar die Golf op ligt!

pussywagons old 15-08-2011 15:06

Quote:
Originally Posted by pilsie
Super gezellig weekend gehad alleen een hoop pech met de auto. Vrijdag ochtend bij aankomst eerst een vooras die het begeeft. Vrijdag middag de versnellingsbak die vast loopt en al zijn olie verliest maar toch vrolijk blijven. Gister vanaf de schorre naar Sliedrecht gesleept met de voet op de koppeling. Maar ben weer thuis en het weekend was super.

Oh dan ben jij het baasje van Diva! Je hebt zeker een uur staan praten met mijn vriendin over moraal- zedenleer en Franse lessen ;) Het was leuk je te leren kennen en hopelijk komen we elkaar volgend jaar weer tegen...
Blij te lezen dat je goed aangekomen bent.

Grtz Stevo, Tams, Pat en Tony

VagFester 15-08-2011 15:18

Hallo sympathisanten van VAG-FEST!!

Alvast bedankt voor jullie massale aanwezigheid op VAG-FEST 2011.
Editie 2011 was organisatorisch 1 van de moeilijkste van allemaal: wel of niet openen van delen van het terrein, het plaatsen van douches en wc’s (2 containers nog verzet tijdens het event ), de toevloed aan water dit weekend en vooral het weg krijgen hiervan, … maar we hebben er zeker van genoten en zijn opgetogen met alle lof die we van jullie te lezen krijgen. Ook zijn we het er ons van bewust dat we sommige dingen nog beter kunnen aanpakken en dit zullen we dan ook niet nalaten om dit te doen tijdens VAG-FEST 2012. Inderdaad VAG-FEST 2012!!! Be prepared ;-)
Wij danken ook alvast al onze sponsors, standhouders en medewerkers die er toch voor zorgen dat we voor jullie VAG-FEST geregeld krijgen. Ook willen wij de mensen van de Schorre bedanken voor de geleverde hulp tijdens ons evenement. Alsook willen wij onze excuses aanbieden aan alle buurtbewoners van de Schorre die enige hinder hebben ondervonden van ons evenement.
Met deze willen wij nogmaals alle bezoekers bedanken voor het vertrouwen dat jullie hebben in ons VAG-FEST en dat JULLIE het zijn die er toch altijd een feest van weten te maken!

1 ding willen wij zeker nog meegeven:
VAG-FEST 2012: 0-Tolerantie betreft onaanvaardbaar gedrag en roekeloos rijden !!!!

CU All @ VAG-FEST 2012 !!!

Edward 15-08-2011 15:24

bagger of niet volgend jaar ben ik er weer bij

defineer onaanvaardbaar gedrag als u wilt ;)

Misha 15-08-2011 15:41

Was iemand die volle bak gas gaf in de buurt van het standendorp vlak langs een groepje bezoekers te voet incl. kinderen..

Kan al niet wachten tot VAG-fest 2012 :)

pilsie 15-08-2011 15:42

Quote:
Originally Posted by pussywagons old
Oh dan ben jij het baasje van Diva! Je hebt zeker een uur staan praten met mijn vriendin over moraal- zedenleer en Franse lessen ;) Het was leuk je te leren kennen en hopelijk komen we elkaar volgend jaar weer tegen...
Blij te lezen dat je goed aangekomen bent.

Grtz Stevo, Tams, Pat en Tony

jep dat ben ik heb nog een spanband kunnen vinden bij onze SJAAK in de bus die heeft mij ook thuis voor de deur afgezet. dus hij staat gelukkig weer thuis helaas wel kramp in mijn been, moest de volledige 108 km mijn koppeling ingedrukt houden. :mad: ik vond het ook erg leuk om weer mensen te leren kennen met de zelfde passie voor volkswagen, en hoop jullie dan ook volgend jaar weer te zien.

[/IMG]

dit was vrijdag avond met een stukje rijden versnellingsbak naar de kl##ten.

en bij aankomst de as uit het fusee op de parkeerplaats maar dankzij onze zuider buren het goede gereedschap bij de hand. allen nog bedankt voor de hulp.

[/IMG]

[/IMG]

en gelukkig onderweg naar huis met de hulp van SJAAK z'n bus en SJAAK zelf natuurlijk. toch een geweldig weekend gehad.

[/IMG]

Edward 15-08-2011 15:45

Quote:
Originally Posted by Misha
Was iemand die volle bak gas gaf in de buurt van het standendorp vlak langs een groepje bezoekers te voet incl. kinderen..

Kan al niet wachten tot VAG-fest 2012 :)

oh, ter plaatse doodknuppelen!

pilsie 15-08-2011 15:47

oh ja en :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor de organisatie ik heb echt een super weekend gehad en zal blijven komen al slepen ze me elk jaar naar huis.

evilnyntje 15-08-2011 17:51

Ben nog steeds moe. Organisatie bedankt weer en natuurlijk ook mijn vrienden voor een top Vagfest. Volgend jaar weer! Ook met regen was het top. Ik heb genoten, ben niet eens een rondje gemaakt dit jaar.

pilsie 15-08-2011 17:55

Quote:
Originally Posted by JarnoVWPolo6N
Hoe hebben ze dat dan weer voor elkaar gekregen?! Hopelijk wel hun eigen tent waar die Golf op ligt!

gewoon omgooien en alles wat je bij je had laten staan maar dan ook echt alles eten, drinken, tent, dekbed, matras, kussen, schoenen, partytent en je auto.
later door beveiliging en omstanders auto weer recht gezet en door een zuiderbuur het slot geforseerd voor het stuurslot en daarna met wat electra draad gestart. van het terein afgereden en weg gegeven aan iemand die hem wel wou. en wat ik nou bizar vond is dat er een splinter nieuwe schroefset onder zat. ik zal proberen een filmpje te posten.

[/IMG]

PimVW 15-08-2011 18:06

Dat is echt aso! Dan ben je toch wel erg vd kaart of niet in orde :screwy:

Rutger 15-08-2011 18:27

Lekker dan..

vag-minded 15-08-2011 18:56

was echt een top weekend in 2012 zeker weer erbij maar dan vanaf de vrijdag en niet de zaterdag ok het wee rheeft wat tegen geslaa maar zoals de meeste zeggen sfeer maak je zelf en ik vind ook aan die domme klote met hun rijgedrag zo te doen niet meer welkom mogen zijn je brengt u en andere in gevaar hoe dan ook en zo krijgt alleseen slehcte naam ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om u verstand te gerbuken eh

pilsie 15-08-2011 19:24

Quote:
Originally Posted by PimVW
Dat is echt aso! Dan ben je toch wel erg vd kaart of niet in orde :screwy:

idd als je zo je zooi laat liggen voor een ander ben je voor mij bij geen enkele treffen of meeting welkom!

rich jetta mk1 15-08-2011 20:15

Quote:
Originally Posted by pilsie
idd als je zo je zooi laat liggen voor een ander ben je voor mij bij geen enkele treffen of meeting welkom!

ik ben het er helemaal mee eens pilsie

Jel Golf 2 GTI 15-08-2011 20:31

tijdens de prijsuitreiking zondag heeft de organisatie zich ook al geexcuseerd voor de paar rotte appels die er geweest waren.

Er werd iets gezegd over dat sommige mensen een afgeragde auto meebrachten op de kar om dan volle bak te gaan scheuren over de weide's rond de schorre. Dit gaan ze volgend jaar niet meer toelaten.

Ik ben alleen zondag geweest en vond het best gezellig. Wel een pak minder wagens dan vorig jaar maar heb me goed geamuseerd.

Hier een filmpje van skayproductions.

Men broer en men maat zie je op het einde van het filmpje weg rijden.
Rode MK1 , Grijze MK2 en een zwarte MK2

filmpie

Mijn eigen foto' s en filmpjes moet ik nog op de comp zetten. :thumbup:

Crosne 15-08-2011 20:34

Foto's ook online op www.vw-speed.nl

Was een super geslaagd blubberig weekendje met de boys en girls van VW Cruizers :thumbup:

de rest in onze gallery op www.vw-speed.nl of op facialbook

subdivision 15-08-2011 21:21

De rest van mijn foto's staan ook online.
Kijk hiervoor op www.subdubbers.nl

Voor een grote versie, stuur me maar een pb.

Crosne 15-08-2011 21:29

altijd die vervelende SUBDUBBERS :P

MauSeR35 15-08-2011 21:38

Ik heb het uitstekend naar mijn zin. In 2012 probeer ik er uiteraard weer bij te zijn. En die mafketels zijn er altijd wel een paar helaas, kan de organisatie op zich ook niet altijd wat aan doen, buiten ze direct bij betrappen weg te sturen.
Moet zeggen dat de organisatie verder gewoon goed was, zeker gezien de omstandigheden.

All times are GMT +1. The time now is 01:26.