Prijs is bijna verdubbeld sinds ik hem kocht van Chrisjuh in 2006..
|
Quote:
jammer van deze personen maken hem onnodig duur . we kunnen ze alleen stoppen door hem NIET te kopen |
Quote:
Oei man is het alweer zolang geleden... :cool: Tja dat is wel waar idd, maargoed hopen dattie een keer bij iemand tercht komt die 'm van top tot teen aanpakt, dat is ie dan wel weer waard. :) |
Quote:
Dezelfde Rico die nu weer op deze swallow heeft geboden? :screwy: |
Quote:
Hahaha, ik zag het ja, het lijkt er wel op ja. Het kringetje is weer rond. :rolleyes: |
Quote:
nu weer voor 3750 te koop?! snel verdient die 800.. |
Ja zei ik ook al tegen pascal snelverdient. Ik zou hem graag willen hebben, maar door de prijs verandering..
|
tsja... dat is een nadeel he! je vindt ze ook niet zo gauw meer!
dus ze kunnen er voor vragen wat ze willen, de vraag is alleen : Wil je het er ook voor geven? |
Quote:
Nou Chris, grijp je kans :D |
Quote:
Ja Chris...ophalen. |
En ook alweer verkocht, aan iemand van hier?
|
Lucratieve handel die Swallowtails, ik ga er ook maar in handelen :tongue:
Ze zijn natuurlijk wel heel bijzonder |
Quote:
Pfew gelukkig is ie alweer verkocht lees ik net, anders was ik gaan kijken :thumbup: Weer met ruimte moeten gaan stoeien etc. :D |
Hola,
Lachen dit topic. Ik heb hem gekocht, kan bijna de afgelopen tien jaar geschiedenis terug vinden van deze zwaluw op de verschillende forums :thumbup: Maarre, ik gaat hem zaterdag ophalen bij Arjan. Deze gaat lekker binnen slapen, en met mooi weer lekker tuffen. Voor de rest heb ik wel plannen maar nog niet concreet, komen 14" bbs mahle onder, hij is in ieder geval in goede handen en ik ben er erg blij mee. Gr. Rik |
Ik zou er van die grote achterlichten in zetten, oogt ie gelijk een stuk moderner :tongue:
|
Ja Gti antenne dacht ik aan, kunstof bumpers (hou niet zo van al dat chroom) achterruitwisser vind ik ook wel handig, open dakkie der in zagen.
Je kent het wel, the usual :D |
All times are GMT +1. The time now is 16:11. |