@caddy kan kloppen de vorige eigenaar bracht hem altijd bij de Jong.
@forumfreak gti 83 heeft standaard trommelremmen achter maar de 16V as ligt al klaar. |
[QUOTE=pirelli]@caddy kan kloppen de vorige eigenaar bracht hem altijd bij de Jong.
dacht ik al.hij : is netjes onderhouden en met orginele delen. :tongue: als ik me goed herinder ben jij ook een keer geweest teminste toen zat de cabrio set er al op en de rest etc etc |
Dat wordt dus weer een mooie type 1...Jammergenoeg heeft hij om een minder leuke reden zo lang stil gestaan, maar nu gaat het weer heel wat worden!
|
Quote:
tja en toen is het fout gegaan bij de jong , na 2 keer de portemonnee lostrekken en probleem nog niet verholpen. onderdelen kom ik nog wel halen maar repareren laat ik ergens anders wel doen als ik er zelf niet uit kom :wink: |
ze heb zelf ook handjes gekregen om te sleutelen :D
|
s heel de auto overgespoten? of alleen het ingelasde deel
|
kan wel zijn , maar ze kan lang niet alles alleen, we doen het samen.
|
Quote:
tja dat kan toen ik er nog werkte waren er weinig problemen.moet ik zeggen. heb er 5 jaar met plezier gewerkt en veel geleerd. maar ja kan altijd wat fout gaan. en idd zelf repareren is een stukie goedkoper... ;) |
Quote:
wat denk jij als je hem zo ziet.? |
dus alleen het ingelasde is gespoten, anders vraag je dat niet zo :P
|
heel goed
|
ff de wielen van mijn type 2 eronder geschroefd , de wielen die eronder komen zijn nog lang niet klaar. Hier en daar wat veranderingen aangebracht: strakke klep , nieuwe A lichten , nieuwe knippers voor , bonrath cupspoiler , rooie elektrische schroths erin en een paar supersport kuipen. de slang voor de sparco tankdop is besteld. |
Heel mooi geworden alleen ik struikel over 1 ding... die achterlichten ! sorry Alvin, ik kan dat niet mooi vinden. Past echt niet in het totaalplaatje in mijn ogen.
|
netjes! |
zeker een mooie mk1
knap werk hoor |
heb hem vandaag al mogen bewonderen.... ziet er erg netjes uit alvin
|
Tjaa Dennis ik weet het ook nog niet of ik ze erin hou,heb nog steeds mijn twijfels.
Verders iedereen bedankt voor de leuke reacties. |
Erg netjes ja :eek:
Maar zoals al gezegt is kunnen die achterlichten niet he ;) |
hele mooi auto.. en idd die achterlichten kunnen echt niet...
|
mooi man! eindelijk kan er weer wat gebeuren, is jammer van die schade, maar zo te zien wordt het weer helemaal netjes.
succes er mee! |
All times are GMT +1. The time now is 10:11. |