Quote:
Dan doe jij het toch lekker op jouw manier. Ik zou zeggen, koop een type 4, start een topic en laat ons jouw ideen zien. Heb liever koffie. ;) |
Mooie daily Gerard ;) A.s. weekend ff in real life bekyken op MIVW
|
Thnx Pim zeker naar MIVW ;)
ff een andere foto zie je wat beter de wielen enz. |
Quote:
:D wordt gerespecteerd ieer zijn eigen smaak en mening ;) Ik hou niet van orgineel :D maar moet er wel uitzien of kan die zo uit de fabriek komen. Geen strakke stootlijst komt er nog wel eens alles moet toch ff betaalt worden :D Bora strip achter is bewust gedaan dit leek mij orgineler en de achterklep heb ik ook express de lijnen uitgehaalt want die komen nergens terug in de auto's waar ze opzitten. Zweven ja das wat je er zelf van vindt want 80% van de auto's met kenteken in de achterklep zit zo ook golf 2 enz. Wielen lijken in real echt een stuk mooier. ;) |
Dikke wagen jonge,een echte nekkendraaierrr
|
Gerard,
Nette mk4! Achterkant is naar mijn mening veel mooier zo! Jammer dat ze daar 14 jaar geleden in Wolfsburg ook niet zo over dachten... Ik zal de auto zondag a.s. (m.i.v.w.) eens bekijken, weet alleen nog niet zeker of ik ga. |
Ziet er goed uit Gerard!
En dat kentekenplaat, echt geweldig :thumbup: |
;) |
Gisteren even in het echt bewonderd, een hele mooie 4.
|
Quote:
Gelukkig kan Géraar wel andere meningen waarderen, mooi werk in ieder geval, ben benieuwd in het echt! :thumbup: |
SUPER MAAT :eek:
:own: Gr Jap |
Prachtige auto Gerard. Heel veel mooie details, en zoals van jou gewend heb je er weer je "eigen ding" aan gedaan zodat het weer een unieke auto is geworden !!!
Het brainstormen was leuk af en toe.. ;) Geniet ervan en hou ons op de hoogte van de vorderingen m.b.t. interieur/motor t.z.t. |
Wat een bak zo :thumbup:
|
Hoi Gerard dat ziet er netjes uit man, zondag eens even in het echt bekijken :thumbup:.
|
super hoor, erg netjes gerard
|
Dikke bak geworden zo :)
|
super, vind de achterkant ook super vet :thumbup:
|
Kan niet zeggen dat ik m mooi vind, maar ook niet dat ie lelijk is. Zondag tijdens MIVW maar eens goed bekijken.
Wat voor motor ligt erin? Gr. Maurice |
Quote:
Quote:
Ofwel een 1.6 sr ;) |
Ok, een Slow Rider dus. Ach die brengt je ook overal!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:06. |