Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   MarkZweers (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=87998)

MarkZweers 06-10-2011 21:47

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Super netjes :thumbup::thumbup::thumbup:
Al een keuze gemaakt qua wielen?

dank je.. :):)

zoals het er nu uitziet, die velgen die ik laatste poste, met die gepolijste rand.

Voor de winterwielen heb ik nog een set thuis liggen van 17inch alleen is dat 5x100, dus even cheap ass velgjes 17 inch ervoor uitgezocht, en denk dat dit de winterwielen gaan worden

MarkZweers 09-10-2011 10:12

super dikke caddy..!! En ook erg vette kleur.. ook deze caddy heeft alles voor in kleur, incl de linkse en rechtse kapjes.. nijg toch heel erg na het feit om ook die wit te spuiten.. mocht het dan toch tegenvallen.. dan maar nieuwe erin..;)

vw_golf 09-10-2011 11:24

Netjes! :thumbup:
Had zelf denk ik de middelste grill zwart gemaakt i.p.v de buitenste wit...
Of anders eens proberen met folie, kan er zo weer af. ;)

MarkZweers 09-10-2011 17:04

Quote:
Originally Posted by vw_golf
Netjes! :thumbup:
Had zelf denk ik de middelste grill zwart gemaakt i.p.v de buitenste wit...
Of anders eens proberen met folie, kan er zo weer af. ;)

de middelste grill is een vaste grill.. lijkt van een afstandje leuk, maar dichtbij zal je altijd de overgang van het spuiten zien.. en dat vind ik minder mooi..

MarkZweers 19-10-2011 17:34

de caddy op zn winterhoeven ..:).. next week verlagen.. :) nu al zin in de zomer wanneer de 19inches eronder gaan :D

Sjaak_73 19-10-2011 19:35

netjes zou die kapjes niet spuiten word echt te wit dan. [ mijn mening ] ik zou evt ook nog het midden rooster zwart maken. en is het een idee om de achterwisser te verwijderen. heb ik bij mijn nwe caddy 3 project ook gedaan

voor de rest ziet het er al weer heel anders uit

mvg sjaak

MarkZweers 19-10-2011 20:39

Quote:
Originally Posted by Sjaak's Auto Service
netjes zou die kapjes niet spuiten word echt te wit dan. [ mijn mening ] ik zou evt ook nog het midden rooster zwart maken. en is het een idee om de achterwisser te verwijderen. heb ik bij mijn nwe caddy 3 project ook gedaan

voor de rest ziet het er al weer heel anders uit

mvg sjaak

de wisser gaat er ook nog af..;) mjah middelste is een vast rooster.. das gewoon kut..

dan misschien nieuwe onderlip te halen en dan proberen het zo af te plakken dat het middelste kunstof blijft, want zwart spuiten is geen optie, want dan moet de grill en de kapjes ook zwart gespoten worden.. (alles moet wel hetzelfde zijn..)

VW-Roy1988 19-10-2011 21:38

caddy

Quote:
Originally Posted by MarkZweers
de caddy op zn winterhoeven ..:).. next week verlagen.. :) nu al zin in de zomer wanneer de 19inches eronder gaan :D

dikke caddy Mark ;)
Groetjes Roy

HannoverEdition 19-10-2011 21:44

nu al mooie combi Mark! dat kan alleen maar mooier worden volgend voorjaar/zomer/seizoen ;) :thumbup:

MarkZweers 20-10-2011 15:44

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
nu al mooie combi Mark! dat kan alleen maar mooier worden volgend voorjaar/zomer/seizoen ;) :thumbup:

jongeehh, geen combi..! caddy..;)

MarkZweers 29-10-2011 17:39

even 2 foto's gemaakt nu na de verlaging.. zal binnenkort eens even moeite gaan doen om wat dikkere foto's te schieten.. :)

MarkZweers 02-11-2011 17:54

ben weer even bij de spuiter geweest.. de 2 zwarte kapjes worden wit gespoten, mocht ook dat niet wat zijn, dan komt er een nieuwe onderlip en gaan we het weer anders aanpakken..:)

de achter ruitenwisser is verwijderd en zit voor nood een zwart dopje, maar zoals nu de planning is, wordt dat gat gecleaned :D

MarkZweers 07-11-2011 17:15

ruitenwisser gat is nu gecleaned :) lijkt dik :)

Johan-dtc 07-11-2011 17:48

Quote:
Originally Posted by MarkZweers
even een plaatje bij het verhaal ..;)

enige wat nu veranderd is is het chippen en de sticker op de achterruit ( :D )

hoop snel hier foto's neer te zetten als alles klaar is..

voor 19inch wielen moet ik dan weer ff sparen, dus zal het even op deze stalen monsters moeten blijven doen ;)

leuke caddy.

foto's geschoten bij garage scholten op t terrein?

MarkZweers 07-11-2011 17:55

is dat garage scholten..!? kan maar zo, had hem daar ff snel neer genknald om er even een foto van te maken.. (wilde foto's hebben van hoe die was en hoe het dan dadelijk is..;))

Johan-dtc 07-11-2011 17:59

omgeving kwam mij bekend voor namelijk, volgens mij scholten ja
gewassen bij tiptop dus, haha
heb je hier nog niet zien rijden in dtc, maar dat zal vast nog wel een keer gebeuren

MarkZweers 10-11-2011 22:23

zaterdag heb ik een vrije dag, wil dan toch eens zien dat ik wat nette foto's ga schieten..

strip zit er nu over de rail van de schuifdeur, voorste kapjes wit gespoten en achterklep de ruitenwesser gat is nu clean..

happy :)

MarkZweers 11-11-2011 18:22

HannoverEdition 11-11-2011 18:33

Heeel mooi Mark! :thumbup:

MarkZweers 11-11-2011 18:35

alleen jammer van dat vocht in mn koplamp :wow:

All times are GMT +1. The time now is 06:39.