ziet er goed uit man, i like!
|
Zeker mooi zo ! maar worden de banden dan niet erg smal................, ik had 185/45 om 8 ja ,dat vond ik al smal genoeg , maar smaken verschillen natuurlijk !
Velgen staan kwa breedte wel erg mooi zo ! |
Heel netjes Benny!
|
Quote:
What can i say, i like stretch :D |
wem niet 175, sta je ook mooi getrokken :)
|
Alle 175 bandjes die heb heb gezien zijn gewoon lelijke banden.. staat niet mooi getrokken. 165 kan prima op 8j, zeker 15inch .. ken je niet iemand die beide heeft liggen? Kan je ook testen wat het mooiste staat, hoe de band getrokken staat verschilt namelijk per merk ook al ontzettend veel. Potenza's staan altijd wel mooi vind ik, ik zou denk ik voor die gaan in 165/50 :)
|
Dat is nog zoiets dan, welke nemen:
Je hebt bridgestone, Fulda, Federal, nangkang en kumho wat deze maten hebben, maar ik heb tijd |
Hey Benny
Ziet er goed uit. Moet je Ronny eens vragen wat die erop had zitten.die velgen liggen nu bij Bjorn eronder. En dat was 8 en 8.5 volgens mij. Grtz Eddy |
Ik had op de 8J velgen 165-45-15 gehad dat paste is wel heel strak. En om de 8.5J had ik 185-45-15 zitten daar paste gewoon echt geen andere band op 165-50-15 plopte er steeds weer vanaf. Misschien met een binnenbandje erin dat het wel lukt.
Succes. |
Lekkerrrrr!
Kem nekeer een vraagske, als ik mijne Jetta laat keuren als oldtimer, moet ik dan nog ooit terug naar keuring? Tis omdak met gedacht speel om uiteindelijk werken aan de motor wil beginnen uitvoeren ook |
Keuring is een deel veranderd ondertussen: wagen kan enkel nog oldtimer worden als em van voor 12-1986 is en ze zijn bezig voor de leeftijd op te trekken naar 30 jaar ipv 25 jaar + om de 2 jaar naar de keuring gaan ipv niet meer!!
Moest dit zo worden, dan wordt em uitgeschreven en gaat hij de aanhanger op... |
dit was enkel als je wagen na 1/09/2011 werd ingeschreven als ik me niet vergis ;)
|
Het subframe is eindelijk klaar geraakt, schijven en blokken zijn ondertussen ook besteld, dit worden geperforeerde exemplaren van Zimmermann in combinatie met EBC black stuff blokken
De rembekrachtiger en cillinder zijn ook gebruiksklaar En vanavond ga ik ook nog aan de achterste klauwen beginnen, maar aangezien dat deze zich nog in nieuwstaat bevinden is dat niet zo veel werk :) |
Goed bezig :thumbup:
Ik ben toch wel benieuwd wat voor een blokje erin gaat komen... |
Bekan nen nieuwe jetta !
Echt prachtig :cool: |
Toch zo goed als nieuw, binnenkort :)
En de achterste klauwen zijn ook klaar, hier zijn ook gerperforeerde zimmermanns en ebc blackstuff voor besteld :) |
Vandaag is er een leuk pakketje aangekomen :D
En dit lag er in Natuurlijk moest ik ze onmiddelijk kunnen monteren En het subframe is klaar!! Nu een keer zien wanneer een paar dagen de loods in kan, zodat ik onmiddelijk kan beginnen als de achterste ook binnen zijn :) |
Vandaag weer 4 pakjes mogen ontvangen :)
- Allereerst de achterste wiellagers - De achterste zimmermann remschijven :D - Remmenontluchter - Motortakel |
Ben mij vandaag een ander setje gaan halen :D
2x BBS RS 174 (7x16 et33 5x114.3) 2x BBS RS 244 (8x16 et33 5x114.3) Plannen: - voorlopig misschien zo laten (adapter zijn er bij),enkel ander banden met de welgekende maten 165/40/16 en 165/45/16 :twisted: Toekomst gericht: - Achterkant laten vlak maken - Herboren - Hart in Rennsportlook monteren + matgoud - Matzwarte boutjes - indien mogelijk bredere randen |
Super bezig, mooie velgen update ook :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 07:54. |