wat een gave caddy
respect voor het werk |
erg dikke caddy, hoe hebben ze die zijkant dichtgewerkt?
|
Hier nog een paar fotos van de caddy in fryslan!
|
Heb de caddy in leeuwarden bekeken ,maar wat een mooi ding zeg ! Respect !
|
Thanks en wie weet tot de volgende meet ..... :thumbup:
|
Wat vinden jullie
Originele mistlampen Of ronde mistlampen of geen mistlampen ps ik heb de ronde mistlampen ook in het verkooptopic staan ik heb ook nog een setje gele originele mistlampen liggen |
Normaal gesproken zou ik voor die gele gaan, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is, gezien de kleur van je auto...
die oem's dan maar :thumbup: |
waar zijn die pics gemaakt, met die platgeslagen postduif op de aanhanger?
|
kon hem me inderdaad nog herinneren van Leeuwarden, helaas stond je vrij kut met je auto voor leuke foto's.. |
Dikke Caddy! Ik zou de OEM mistlampen doen
|
ik vind die ronde beter staan eerlijk gezegd.
|
foto
Quote:
Die foto heb ik nog niet zou je me die hi res kunnen mailen totocobus@gmail.com thanks |
you'e got mail :)
|
erg mooi geworden
|
Vandaag eindelijk mijn nieuwe panelen gemonteerd
Ik speel nu met een 3 weg compo met Phonocar - 2/738 Hi-Tech lijn 16,5 Cm Power Max 200 – Rms 100 Watt - Frequency response 75÷4000 Hz - S.P.L. 1W/1m 92 dB - Impedence 4 Ohm- Voice Coil Ø 32 – Basket Extraflat Aluminium - Cone PPM – Phonoprene sound– Neodymium Magnet Phonocar - 2/739 Hi-Tech lijn Power Max 200 – Rms 100 Watt - Frequency response 75÷3800 Hz - S.P.L. 1W/1m 92 dB - Impedence 4 Ohm- Voice Coil Ø 32 – Basket Extraflat Aluminium - Cone PPM – Phonoprene sound– Neodymium Magnet Phonocar - 2/428 Hi-Tech lijn RESONANCE CHAMBER - SILK DOME - Neo Dym Ium magnet Power Watt Max 350 - Rms 175 with x-over 6,5 KHz -12 dB/Oct Max 240 - Rms 120 Dimensions Ø46 Voice Coil Ø 28 mm. - Frequency r. 1.300÷20.000 Hz - S.P.L. 1W/1m 90 dB - Impedance 4 Ohm Het klinkt nu veel beter dan de 2 weg compo vooral het middengebied is echt een welkome aanvulling Dus stemmen toetsen gitaar etc klinkt veel transparanter en meer open dan met de 2 weg compo hier een paar foto's deze panelen zaten er op : en nu ziet het er zo uit binnenkort meer Marco |
Netjes Marco.
|
Ik heb hem gisteren even in het echt mogen bewonderen.
Voor mij is het een van de mooiste caddy's die ik in het echt gezien heb. Zo niet de mooiste. :thumbup: Die deurpanelen zijn uber vet Marco. Heb je er bezwaar tegen als ik dat idee van je overneem? ;) Quote:
Straks vind je dat niet meer. ;) |
Hierbij nog even wat pix van de caddy op de winterwielen. |
Even een kleine update
De strip achterin de laadbak was niet echt netjes deze is gestraald en gepoedercoat thanks to ED :D de strip is nieuw geworden zie foto's Marco |
Even een kleine update
Vandaag de Spiegels en handgrepen gemonteerd en ik moet zeggen .... ik vind het mooi Spiegel voor Spiegel Na Nog eentje voor en eentje na ook de handgrepen bestuurderskant dik en met slot en dan de slanke uitvoering zonder slot bijrijderskant voor en na totaalplaatje binnenkort gaan de koplampen erin en de zomervelgen eronder marco |
All times are GMT +1. The time now is 08:04. |