kan aan de rijstijl liggen ? :tard:
|
Zouden we dan kunnen stellen:"alle waar z'n geld"?
Banden kosten slechts de helft of minder dan de bekende "kwaliteitsmerken". |
zijn nankangs er ook in 195-40-16?zie ze op bandenmarkt niet staan
|
ff een uje voor dit interessante topic:
Nankang is volgens diverse internet-bvandensites de enige die 185-45-R15 levert, ik wil deze maat graag om mn ATS CUP velgjes 15 inch x 6J lepelen. Ik vroeg me echter af of ik niet beter 195-45-R15 kan pakken, omdat ik het persoonlijk minder mooi vind als de velg uitsteekt. Liever de band een klein beetje uitsteken dan andersom. Heeft iemand van jullie misschien een foto waarop dit te zien is? |
Het is niet de eerste keer dat ik deze foto's heb moeten uploaden voor een dergelijke vraag. ;) |
Ik heb zelf 185ers gehad op mijn Corrado G60 en rijdt niet bepaald als een oma :D De banden hadden genoeg grip, ook bij regen. De slijtage vond ik wel meevallen.. Kortom ik was er tevreden over, prijs/kwaliteit verhouding..
|
Rij er zelf ook mee, wel minder in de regen als het goed geregent heeft voel je wel, maar verder hoor je mij niet klagen.
|
ik gooi mijn golf geregeld de hoek om en ben prima te spreken !
ook met regen vind ik ze niet echt slecht maar volgens mij moet je je rijgedrag zoiezo aan passen met nat weer !? gr. Martijn 185 45 15 op 7,5 & 8 J |
Ik hoor iig veel meer positieve dan negatieve reacties op de ns2, heb er zelf ook al
mee gereden. En ja er liggen er weer 4 te wachten op de nieuwe velgen:). Als je de auto goed uitlijnt zijn het goede banden voor een zeer schappelijke prijs. In de regen mag het dan wel iets minder zijn, maar ik ben er tevreden over:) |
Quote:
Thanks voor de foto's man! Zie ik het goed op de foto's dat de velg ietsje uitsteekt t.o.v. de band? Of loopt het gelijk met elkaar? Mijn punt is dat als ik een stoeprandje raak, ik dit liever met de band dan met de velg doe, ik zou daarom liever een band willen nemen die buiten de velg steekt zegmaar. Is 185 dan breed genoeg of toch maar liever 195? groeten |
Quote:
Je moet gewoon voorzichtig zijn met die randjes. ;) |
Quote:
Oke, dankje voor de tip. Nankang is echter de enige die levert in 185/45R15. Ik heb net ff wat bandenboeren afgebeld, die doen daar allemaal niet aan ("B-merk zit niet in ons assortiment meneer") Maarja continentals is meteen ff 89 euries per band... Bedankt voor je tip in ieder geval, ik weet nu dat het voor de velgpositie t.o.v. de band niet veel uitmaakt! groeten |
Nankang is meer een tunermerk dan een B-merk.. ze zijn de enige met al die maffe maten...
|
Ik heb nu ook nankangs in de schuur liggen. Eventueel voor onder de polo.
Nu moet ik zeggen dat ik een nieuw setje Dunlop SP2000 in de maat 175-50-13 ook binnen 10.000 km helemaal op heb. Dus dan maar een setje dat bijna 3 keer zo goedkoop is. |
Quote:
Dennis, Ga anders eens langs bij Jamrozik in Beek of bij Euroband Patrick in Lanaken, daar verkopen ze Nankang wel. Gr.Nigel |
Quote:
Nigel, thanks voor je tip!! :thumbup: |
zijn goede banden .
|
Dennis,
Hier is ook een foto van mijn ex-corrado, Nankang 185/45/15 op 6 inch brede velgen... |
Quote:
Thanks! Als ik dat zo zie denk ik toch dat ik voor 195/45 R15 ga. Misschien maakt dat niet zo heel veel uit, maar het zou toch zonde zijn als eerst de velg de stoep raakt en daarna pas de band... |
je hebt weinig vertrouwen in je rijkwaliteiten?? Ik heb volgens mij met mijn zomervelgjes nog nooit een stoeprand geraakt..
|
All times are GMT +1. The time now is 04:10. |