Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Het Volksforum begint een soort MP te worden (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=84075)

matthew7 15-04-2011 18:06

Klopt, ik woon in de Randstad en aangezien iedereen dit Forum kan bekijken en kijkend naar het aantal auto diefstallen, post ik liever niet mijn auto's op het Forum.
Jammer om te horen dat je je daaraan ergert.

De Pul 15-04-2011 18:09

Quote:
Originally Posted by matthew7
Klopt, ik woon in de Randstad en aangezien iedereen dit Forum kan bekijken en kijkend naar het aantal auto diefstallen, post ik liever niet mijn auto's op het Forum.
Jammer om te horen dat je je daaraan ergert.

of je je auto[s] post zal me worst zijn,ik heb het over je voor de rest weinig zinvolle posts.als je na 65 van zulke posts serieus genomen wil worden,krijg je mij iig niet mee,that's all.

matthew7 15-04-2011 18:13

Quote:
Originally Posted by De Pul
of je je auto[s] post zal me worst zijn,ik heb het over je voor de rest weinig zinvolle posts.als je na 65 van zulke posts serieus genomen wil worden,krijg je mij iig niet mee,that's all.

Luister, het was maar een idee he!
Jou reactie naar mij helpt ook niet echt overigens, iets vriendelijker zo op zich niet gek zijn, toch.

Alberto 15-04-2011 18:22

Quote:
Originally Posted by Marcski
ik vind het persoonlijk wel meevallen en wil niet alleen maar advertenties van liefhebbers, die weten over het algemeen te goed wat alles waard is en gunnen elkaar niets ;)

Das wel duidelijk met een paar advertenties , als je even in het archief duikt
vind je soms prijs verschillen van meer dan 1000 euro :D

De Pul 15-04-2011 18:27

Quote:
Originally Posted by matthew7
Luister, het was maar een idee he!
Jou reactie naar mij helpt ook niet echt overigens, iets vriendelijker zo op zich niet gek zijn, toch.

waar het mij om gaat,je bent net zelf bescheten newbee-af en dan kom je met zo'n idee.[waar ik overigens al niet achtersta maar dat had ik al gezegd]als al je off-topic reacties verwijderd zouden worden hou je zelf zo'n 15 posts over dus ben je weer newbee en mag je zelf ook niks meer te koop aanbieden :rolleyes:
oja,daarbij komt nog,als anderen net zoals jij al weet ik hoelang zijn aangemeld maar ook hun auto's niet posten omdat ze in de randstad wonen mogen die dus ook niks meer te koop aanbieden :confused: beetje wazig allemaal.

en als ik altijd vriendelijk over wou komen had ik wel cliniclown geworden.

Jan-Jelle 15-04-2011 18:42

Ik erger me er totaal niet aan, als ik in een (verkoop) topic zit dat mij niet interesseert dan klik ik linksboven in mijn scherm op dat pijltje naar links en kijk ik verder. Wat is daar nu zo erg aan?

sdi-tje 15-04-2011 18:58

Quote:
Originally Posted by Alberto
Das wel duidelijk met een paar advertenties , als je even in het archief duikt
vind je soms prijs verschillen van meer dan 1000 euro :D

en dat is nou net de handel hahaha
zal gauw wat plaatsen voor het straks niet meer kan/mag hahaha

wat een discussie hahaha

Marcski 15-04-2011 20:19

Heren, kunnen we het nu weer opbouwend en netjes houden?

Alberto 15-04-2011 20:23

Quote:
.

en als ik altijd vriendelijk over wou komen had ik wel cliniclown geworden.
:D :D

HannoverEdition 15-04-2011 20:38

Maak gewoon een Marktplaats Verkooptopic aan,verdeel die weer in verschillende thread's als onderdelen/banden velgen/auto's etc waar alle ''Newbee's'' hun spullen in te koop kunnen aanbieden.....dan zijn we van het hele gezeur af... :D :thumbup:

Alberto 15-04-2011 20:41

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
Maak gewoon een Marktplaats Verkooptopic aan,:

http://www.marktplaats.nl/ klaar :lock:

HannoverEdition 15-04-2011 20:53

ja die hadden/konden we al.....
maar het gaat om wat er op dit forum evt gedaan/veranderd moet/kan worden toch.... :rolleyes:

Ralph 15-04-2011 21:53

Quote:
Net zoals altijd ben jij niet voor humor vatbaar, wat overigens echt jammer is.
gelukkig weet de rest mijn post wel op waarde te vatten en zich niet beinvloeden door je negatieve gedrag

En wie zegt dat we niet voor rede vatbaar zijn? Dit is een gezonde discussie waar alle voors en tegens normaal besproken worden. Geoordeeld is er al helemaal nog niet!

Kun je me ff uitleggen waar je jou eerste zin op bazeerd ? Of ga je me nu weer skippen of blokken ?

Marcski 15-04-2011 22:10

Op eerdere generaliserende negatieve en sfeerverziekende opmerkingen van jou naar het team toe. Daar hoeven we verder niet op in te gaan want je weet wel wat ik bedoel en daar gaat dit topic niet over.

Marcski 15-04-2011 22:11

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
Maak gewoon een Marktplaats Verkooptopic aan,verdeel die weer in verschillende thread's als onderdelen/banden velgen/auto's etc waar alle ''Newbee's'' hun spullen in te koop kunnen aanbieden.....dan zijn we van het hele gezeur af... :D :thumbup:

Ik begrijp je niet helemaal Guido, wat bedoel je precies?

stufenheckfahrer 15-04-2011 22:16

Quote:
als ik altijd vriendelijk over wou komen had ik wel cliniclown geworden.

I've just found myself a new signature!
Dit is m'n levensopvatting, onder woorden gebracht door De Pul :thumbup:

Maarreh, wat is nu eigenlijk het probleem? Dat je topics kunt lezen die je niet wilt lezen?
Als dit "probleem" opgelost is, waaraan gaan we ons dan ergeren?
Het feit dat we hier een overmaat aan Friezen hebben?
Het feit dat veel mensen een Golf 2 hebben?
Dat Breadfan uit Limburg komt?

Gewoon leven en laten leven

HannoverEdition 15-04-2011 22:34

Quote:
Ik begrijp je niet helemaal Guido, wat bedoel je precies?

We hebben immers al dit topic.
Plak daaronder een topic met bijv: ''advertentie's voor nieuwe forummers'',of iets van ''ben je nieuw en heb je iets te koop plaats hier je advertentie'' of ''nieuw-> plaats je advertentie''....o.i.d.... waarin de nieuwe forummers (de zgn ''newbees'') hun advertentie's kunnen posten (volgens de geldende regels uiteraard,en met misschien een iets makkelijker manier om foto's te uploaden) .......want meeste nieuwe mensen snappen dat nl nog steeds niet! snappie.... :rolleyes:

Alberto 16-04-2011 06:12

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer
Maarreh, wat is nu eigenlijk het probleem? Dat je topics kunt lezen die je niet wilt lezen?
Als dit "probleem" opgelost is, waaraan gaan we ons dan ergeren?
Het feit dat we hier een overmaat aan Friezen hebben?
Het feit dat veel mensen een Golf 2 hebben?
Dat Breadfan uit Limburg komt?

Gewoon leven en laten leven

:goodpost:

Jel Golf 2 GTI 16-04-2011 06:21

kan mij er ook niet druk in maken.

merk wel dat er idd veel verkooptopics aangemaakt zijn de laatste tijd en dat newbee's soms moeite hebben om regeltjes te lezen.

Maar ja, ik ben hier ook begonnen als newbee en heb soms ook dingen dubbel gepost of het een en ander vergeten erbij te plaatsen.

Mensen die het forum interesant vinden blijven hier wel, degene die het alleen gebruiken om ff wat onderdelen te slijten zullen na een tijd toch nx meer posten.

Grtz Jel

Djdewit 10-05-2011 14:43

Nog even als toevoeging, ik ben nog niet zolang actief op dit forum. Maar heb inmiddels al verscheidene keren iets overgenomen van een forumlid. In twee gevallen, waarvan beide verkopers gerenommeerde volksforum bezoekers waren (1000 posts en meer). Viel de kwaliteit van de geleverde goederen dermate tegen dat de delen voor mij onbruikbaar werden en rijp voor de afvalbak. Aantal posts of jaren actief op dit forum zegt niet altijd alles.

All times are GMT +1. The time now is 22:22.