mijn vorige jetta heb ik er zelf een dik jaar mee gereden, en Bauke rijdt er nu nog mee.... no problemo's
setje draait wel al dik 1,5 jaar mee totaal, juni dit jaar 2 jaar (toch gert?) ik denk een km of 20.000 a 30.000 nu :redface: hij stond op de 197.000 toen ik hem kocht geloof ik... kan nog wel eens kijken wat het nu is.. maar had hem zelf al op 214.000 meen ik... |
Is wel een optie dus.
|
Quote:
Hier een foto van zijn cabbie, met Supersport setje, hij is echt super tevreden!!! Ikzelf heb een Cobra setje eronder, hoogte en hardheid instelbaar, deze was veel en veel duurder en heb ik gelukkig met behoorlijk korting kunnen kopen, als ik nu met hem meerijd weet ik zeker dat ik niet weer 650 zal betalen voor een setje.... Huibert |
Als we met z'n alle kunne bestellen zodat het goedkoper is, mag je mij ook voor een setje noteren :P
|
Groupbuy is altijd goedkoper mits je het goed aanpakt .
Helaas net een set gekocht .. |
Ik heb nog een setje voor een type 1 te koop.
Van FK met gele koni's dus in hardheid instelbaar. Vraagprijs 500,- euro. |
ik heb weitec besteld.. in hoogte en hardheid... als het eronder zit geef ik mn mening wel :P
|
Als er een groeps aankoop komt hou ik me ook van harte aanbevolen.
Zag net op BOLKU.NL of zoiets dat ze daar voor 500 eurie te koop zijn . Misschien kunnen we korting krijgen bij meerdere afname. Op Ebay staan ze momenteel voor 430 euro ,maar heb helaas of gelukkig :cool: geen credit kaart. |
Quote:
volgens mij wacht iedereen op het vakantie geld :p |
ten 1e voor ebay heb je geen creditcard nodig :D en ten 2e, bolku maakt er al geen winst op, dus groepskorting zal er denk ik niet inzitten...
|
All times are GMT +1. The time now is 02:02. |