Quote:
:D ik had ook niet anders verwacht! |
Benieuwd als de velgen eronder zitten............ :thumbup:
|
Quote:
x2 :thumbup: |
Nog een paar dagen, dan komen de adapters binnen dan kan ik gelijk aan de gang! :thumbup:
|
Zo de bumperlijst is gespoten, nu nog wachten op de fittingen en dan volgende week alles monteren.
Dus de wielen, achterlichten en de uiteraard de bumperlijst! :thumbup: Hier de foto van het gespoten deel: :thumbup: |
Mooi Kerel, dat gaat er mooi uit zien.
Gr Ronnie |
Quote:
thnx Ronnie, alleen nog even wachten op de fittingen en dan kan hij erin! :thumbup: |
Achterlichten vandaag binnen gehad en gemonteerd! :thumbup:
Voor: Na: ;) ;) |
netjes! benieuwd hoe het gaat staan met de velgjes eronder :cool:
|
Quote:
anders ik wel, alleen loopt er 1 wiel iedere keer leeg snap er niks van! :( |
Nice :)
Check je ventiel ff van dat wiel.....mss dat binnenventiel los zit en daardoor lucht ontsnapt! Ga ervan uit dat er nieuwe ventielen in zijn getrokken bij montage vd banden? Anders wrs afdichting hiel van band op velgrand niet luchtdicht. Dit kan je het makkelijkst checken door ff in geheel onder water te drukken en kijken naar luchtbelletjes!Plantenspuit met wat zeepsop kan ook! Als dit het geval is: de band voorzichtig demonteren en de velgranden aan de binnenzijden schoonschuren en dan voorzien van beadsealer......veel suc6 |
thnx kerel! :thumbup:
ik zal hem weer eens oppompen en kijken waar het vandaan komt! ;) |
Zo.... stootlijst gemonteerd, alleen helaas niet zonder wat breken! :mad:
Kan ook niet anders als het al 10 jaar oud is en weer en wind heeft meegemaakt! Dus de ene kant zit er niet netjes in en de andere redelijk! Maar goed.... tis niet anders misschien de voor en achterlijst vervangen voor gewone zonder sierstrip, maar dat zie ik nog wel! ;) Hier de foto's ervan: bij de laatste foto zie je het scheurtje zitten! :mad: Maar goed maandag of dinsdag wielen eronder knopen, want dit kan echt niet! :D |
ben niet echt een groot fan van die chrome stripjes, ben benieuwd naar de velgen ;)
|
Quote:
ik ook niet maar ja.... zat er nu eenmaal op! :thumbup: Misschien allebei een keer vervangen voor normale. :thumbup: |
Ziet er goed uit Salih! Ben benieuwd naar de wielen :thumbup:
|
Quote:
ik ook Nigel, maandag of dinsdag komen ze eronder! Van mij mag het wel een keer ben die winterwielen echt meer dan zat! :D |
zo!! Ook even oranje knipperlichten er in gezet, maar ik weet niet of dat een blijvertje is! ;)
maar goed wisselen is ook maar 1 minuut werk! :mrgreen: en nu...... wielen gvd!!! :mad: ik wil ze eronder!!!!! :D |
Ik vind dat oranje beter staan, tenzij je natuurlijk witte sidemarkers monteerd :thumbup:
|
Quote:
ja precies, misschien is het wennen maar goed anders wordt het helemaal zo'n kleurenkermis! ;) Oh ja..... morgenavond wielen eronder!!!!! :rock: |
All times are GMT +1. The time now is 20:34. |