![]() |
Damn, antraciet...Die slaat de spijker op zijn kop!
|
Ben t wel eens met de 'stelling' .
Allemaal topics openen en achteraf komt er weinig van terecht. Ik zeg niet dat dit fout is, tis zelfs goed want zo kom je toch veel informatie tegen in de topics. En student zijn is ZEKER geen excuus om je ideeen niet uit te voeren. Ik ben zelf ook student en ga 4 dagen in de week naar school, daarnaast werk ik wel elke avond en ga ik weinig uit, zo spaar ik geld uit voor leuke dingen, vind ik dan. Dingen willen is niks mis mee, maar om t uittevoeren moet je waarschijnlijk minder leuke dingen doen zoals werken om geld binnen te krijgen EN DIT IS MIJN PROJECT WAT IK BEN BEGONNEN ALS WATERGEKOELDE STUDENT ;) ben dus zelf bezig om mijn VR6 te reviseren, en heb geen 2 linker handen hahaha http://www.vwforum.nl/ftopic-26020-...-orderasc-.html En hierna ga ik een 1.6 in de golf 1 lepelen en dit is ook geen droom :) |
Quote:
Denk je dat ik niks laat om geld uit te sparen? bijna iedere cent die ik heb gaat naar mijn auto...Of denk je dat gepollijste porsche c2 velgen met dunlop SP9000's en al uit de lucht kwamen vallen? En leren bekleding, dat je die hier achterin de tuin vind? Als dat zo is, dan ga ik nu nog naar buiten toe om te kijken of er een hagelnieuw 'sonnenland' dakkie ligt! Tuurlijk heb je als student ook wel geld, maar gewoon minder dan als je een vaste baan hebt! Of wou je daar ook weer tegenin gaan? PS: @ BLACK DEVIL: DIT IS ECHT NIET LULLIG BEDOELD, MAAR KON HET EVEN NIET ANDERS VERWOORDEN! |
Luchtgekoelde zijn ook vooral oldtimers die toch wel wat waardevaster zijn dat de meeste waterkoelers hier. Hierdoor zijn deze toch al sneller geneigd meer geld in hun wagentje te duwen. Ik ben ook maar een 21 jarige student met een kutbijbaantje bij snowworld. Eerst was ik bezig aan me daily een 6n uit 97, maar vond het zonde van het geld en nu ben ik bezig aan mijn audi 50, waar ik toch al sneller geneigd ben meer geld aan uit te geven omdat ik weet dat hij zijn waarde toch wel houdt en ik sowieso weet dat ik hem niet snel weg zal doen.
|
Nou nog ff de mening van een 30+ waterkokerrijder met een luchtgekoeld verleden (ja ook dat kan, van een KG typ 14 naar een Golf 1)
Waar het uiteindelijk op uitkomt is dat het altijd een kwestie van geld zal blijven....maar daar zit nou ook juist de kracht van een forum... Mensen (lucht,- en watergekoeld) hebben een leuk id voor hun auto en willen daar graag een mening over hebben van andere ethousiastelingen, als na 20 posts blijkt dat dit niet haalbaar is; teveel werk etc.etc zoals Waldorf al zei is dit helemaal niet erg, mischien pik je uit de ideen van de anderen wel weer andere leuke dingen mee om toch een beetje in de buurt te komen van je ideaal....Stel we hebben allemaal geld zat, dan gaan we gewoon naar een carroseriebedrijf met een VW blaadje in de hand en we zeggen tegen die jongens '' Zo moet ie worden!'' Dan hebben we helemaal geen forum meer nodig....alleen nog maar om een foto te posten en te zeggen ''Kijk es hoe mooi ie is geworden!'' Nou dat zou een leuk forum worden zeg..... Dus Waldorf ik denk dat nutteloze topics niet bestaan.... Opzich heb je wel een super nuttig topic gestart.... :p |
Ja klopt! Dit is een vrij populair topic...
|
Quote:
Dit was gewoon algemeen bedoeld van mijn kant af hoor niet speciaal op jou situatie gericht :wink: |
heb er vanmiddag een uur met Chris over zitten bakkeleijen en uiteindelijk waren we het eens dat we het oneens waren.
|
@black devil: ben het ook zeker niet met je eens, denk niet dat je dat zo kan zeggen... ik werk me kont eraf om aan geld te komen, maak bijna net zoveel uren als een fulltimer, maar ik leef ook nog, dit houd in dat ik zeker veel uitga etc... tsja, je moet wel blijven leven he! ga niet AL mijn geld in die wagen stoppen (alhoewel het er soms wel op lijkt)
|
Quote:
Nau, dat heeft idd nog nooit iemand gepresteerd! Maar als je maar lol van je auto's hebt jonge! Ik heb iedere dag sowieso 50 kilometer plezier van mijn auto! :D |
Quote:
Noem je 21 oud?? haha! :wink: |
Quote:
LOL! :D |
Quote:
leuke topic..... :D ik heb geen van de eigenschappen....however...ik vind VW gewoon een mooie auto!!! Probeer sleutelen te leren, en hetgeen ik bespaar op verzekeringen en wegenbelasting gaat naar de kevert... |
Ik ben ook al topics genoeg begonnen over dromen. sommige dingen kunnen worden uitgevoerd andere komt net iets meer bij kijken dan je denkt.
en ik moet idd eerst een stapel velgen verkopen voordat ik verder kan. Ik ben ook nog maar een student om het plaatje compleet te maken. maar ik kom wel verder kwa kennis en ervaring en krijg steeds meer plezier in mijn hobby. |
Quote:
Misschien opzoek gaan naar een andere baan dan? haha LOL |
Probeer het gewoon hobby te houden, en net zoals iedere hobby, loopt het wel is uit de hand, ook met het geld er aan uitgeven dus. Maar ja, eerst leven hoor.
Ik ga niet thuis in het donker en in de kou zitten, om een odnerdeel te kunnen kopen ofzo, de kevers staan droog en die lopen niet vanzelf weg... hoop ik.. rust kan je redden..... :D maarja iedereen moet moet het lekker zelf weten. ik hou ze niet tegen. en een beetje dromen kan nooit kwaad. als je je er maar niet aan vast houdt... nou tot zover mijn wijze woorden.. is trouwens ook een zeldzaamheid. het woord "mijn" en "wijs" in één zin??? :D :D fijn weekend |
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om een setje velgen aan te bieden? :wink:
Ik heb namelijk daarstraks een verlagingssetje gekocht op Ebay. (het hele huid-van-de-beer-verkopen-verhaal heb ik nooit zo begrepen) |
wat zal dit een leermoment zijn voor onze "ouderling".. :D ;)
|
@black devil: ja haha, niet grappig dus :S... ik werk me kont eraf en verdien er nu ook een bak geld mee ja, en het is niet alsof ik weinig verdien echt niet, maar een nieuwe motor, nieuwe remmen, nieuwe uitlaat etc etc kost ook niet niks he...
|
wat zit je dan te zeuren... ;)
Ik stap persoonlijk trouwens weinig... Weet van mezelf dat ik daarmee zeker tegen de 40 euro per avond bespaar. |
All times are GMT +1. The time now is 17:42. |