Staat er (al) goed bij zo, idd een hele andere wagen zo!!!
Begreep eerst het "rubber verhaal" niet zo... Maar met kortere rubbers gaat ie dus nog verder verlaagd worden!! Volgens mij zijn die rubbers/schotels bij mij gewoon weggelaten... Heb je die niet alleen nodig als je gaat schans-springen?!?! Heeft waarschijnlijk ook te maken met de stugheid van de dempers... zal er eens onder duiken, om te kijken hoe het zit! Weet nu ff niet of ik daar mijn korte- of langetermijngeheugen op aan moet spreken... ;) |
ziet er heel netjes uit bien
|
Quote:
Hoog fun gehalte ?! LAAG fun gehalte zal je bedoelen :D |
hee helemaal goed zo, wanneer komen jullie ff langs met de ponton ?? wil wel eens weten hoe comfortabel het nog rijdt als tie zo laag is....
is het nu een stuiterbakkie of doettiet nog wel goed..?? |
Whoehoe! Seht sehr strak aus, ja! :cool:
|
Quote:
Valt 100% mee!! Hij stuitert iets meer maar door die comfortabele stoelen voel je dat bijna niet! Moet even mijn voor wielen centreren want die staan nu een beetje gek, voelt ook raar als je over een putdeksel rijdt.... :eek: Als ik binnenkort weer met de notch in 7huizen ben kunnen leon en ik wel ff langs rijden!! @Don; vet he?? Duurde allemaal wat langer dat verlagen maar ik ben er nog steeds DOL GELUKKIG mee!!!!!! :D @mycha; voordat je de motor eruit haalt eerst ff langs komen! :p :p :p Ben heel benieuwd welke nou lager oogt als je ze irl naast elkaar ziet staan!! |
Dan wel even een foto maken als ze naast elkaar staan! Wil het wel zien!!!
|
Quote:
Anders ik wel! :tongue: :tongue: |
Super zo sabine!
Zelfs Githa begint nu steeds meer te voelen voor láááááááág! :D ;) |
Fotoos zijn mooi!!!
Auto is bruut!!! nice job! |
Tnx!
|
hijs fijn!!!
heb de picaas snel ff opgeslagen! die laatste is ook wel vet gesjopt, mooi vergeeld rechtstreeks uit de folder van 63... |
bien ?
waar is bien zelf ?
liefst in bikini natuurlijk :-) iets in de stijl van .... |
Quote:
t was 4 graden Fred, niet echt bikini weer ! Had ze gelijk d'r sleutels op kunnen hangen, net als die gozer uit de reclame :D |
@volksaddiction
heb ik de reclame nog niet gezien, maar ik weet PRECIES waarover je het hebt... op dat moment is die vier graden alleen maar een pluspunt !
|
hier zijn we der al iets dichterbij ...
hier zijn we der al iets dichter bij ...
kan iemand bien photoshoppen naar haar eigen ponton, en haar bikini "color-coden" net zoals op deze pic ???? |
Mooie bak zo Sabine, reden genoeg om er rete trots op te zijn :wink:
Groeten, Sander |
apen tieten geil
|
Quote:
:confused: |
Quote:
Is apen tieten geil geen Grunn's dan?? :p |
All times are GMT +1. The time now is 23:59. |