1 ''schrale'' troost qua weer:
wat vorig jaar gevallen is aan regen,valt dit jaar iig niet :D:D |
Waarschijnlijk wel weer aanwezig :)
|
zekers aanwezig!!!
|
auto bijna klaar hang de draad maar weer op voor de limbo ga dit jaar echt plat. ;) :D
|
Quote:
zeker:rock: |
gezellig
|
Aanwezig :thumbup:
|
ha ha ja die limbo draad ... daar zijn al verschillende aanmeldingen voor geweest of we het aub weer willen doen..... dus ik denk dat er hier en daar wat lage machines gebouwd worden.... ben benieuwd...
|
Quote:
2 klasse's ? met en zonder Air :D |
zeker aanwezig!
|
Vorig jaar 1e x aanwezig geweest, en was ondanks het weer een Super meeting.......
Dit jaar absoluut weer aanwezig. |
Dat limbo is wel leuk, maar mss moet je daar klasses in maken (of gewoon geen prijzen/winnaars) .. een corrado met 40/40 is bij wijze van al lager dan een golf 3 max verlaagd. Beetje lastig om daar een eerlijke meting in te doen.. wel leuk voor het vertier tijdens zo'n meet :)
|
er moet ook andersom gemeten worden dan;)niet van boven maar van onder....
zeker weer aanwezig! |
kom ook zeker heb nog wat over schroefdraad. ;)
|
Quote:
Ja dat dacht ik ook, maar goed, met de mk4 kan ik rijden zónder bodemspeling.. zoals vorig jaar die matgroene a6 avant (ben helemaal klaar met die auto overigens maar dat terzijde).. dus dat is ook weer niet echt makkelijk te meten tenzij je dat alleen voor static auto's houdt.. maar goed, wat ik al zei, leuk voor het vertier maar zou het competitie-element erbuiten houden, komt geheid gezever van :) |
Anders ff met een Kubel langs gaan...
Dakje eraf, raampje plat en bukken maar :) |
Ja precies.. altijd wel wat te verzinnen om zo laag mogelijk te gaan :tongue:
|
al een paar keer uitgesteld maar ga toch echt kijken dat ik dit jaar langskom.
lijkt me een super meeting als ik de foto's van voorgaande jaren bekijk :thumbup: |
Quote:
De mk1 tfsi wordt toch wat anders, zal er zijn met me Passat :D |
ja dat limbo low moet je puur zien als vermaak he.... kan tegenwoordig ook niet meer anders he... ze gooien gewoon de auto's op air op de grond en klaar ben je....
Het is puur opvulling van de dag... en er zijn genoeg mensen die graag willen laten zien dat ze heeeel laag kunnen rijden... maar om daar tegenwoordig een wedstrijd van te maken dat is bijna niet te doen.... De mensen die vaak op meetings komen weten wel wat laag is.... maar de bezoekers hier uit de regio die staan gewoon met de mond open te kijken hoe ze dan langs komen.... dat is beetje het idee.. |
All times are GMT +1. The time now is 11:38. |