Quote:
Ja, op de post zou wel mooi zijn ja ;) Heb €25,- over gemaakt :thumbup: Zal es kijken of ik msn weer aan de slinger krijg... |
Quote:
Misha, jij hebt een M. Welke maten heb jij ongeveer? Lengte etc, ik twijfel tussen een S en M. (178cm/68kg) |
Quote:
Ik wil niet weten wat jij met je slinger op msn doet, maar bedankt voor de centen, ik zal me d'r wat leuks van kopen. :thumbup: |
Quote:
Btw, Mr. Skittle.. geld is onderweg :thumbup: |
Quote:
Godmiljaar, dat scheelt met mij bijna 20 kilo op 3cm! :eek: :D De jouwe ook op de post doen? |
Broodfan, doe mij trouwens maar een M voor de zekerheid! Geld is overgemaakt trouwens.
|
Quote:
Ok, heb het aangepast van S naar M. :thumbup: |
Quote:
Zeker, adres en toestanden staat in de beschrijving vetkees :D Kan ook goed meer zijn overigens hoor, ik heb geen flauw idee. *loopt even naar de weegschaal* 77 kilo'tjes schoon aan de haak .. lengte weet ik niet, fuck it :tongue: |
Dat scheelt dan maar 13 kilo, tentharing. :tongue:
Komt in orde, shirtjes gaan eind februari in de TNT-kliko. :thumbup: |
evt kan ik ook een deel meenemen richting schijndel vanuit sittard;)
|
Zo teleurstellend dat ik ze lang geleden al zelf heb aangeschaft :lmao:
Kom je nu mee ! :D |
Quote:
Nog meer bestellen dan hè! :D Misschien kun je wel wat over de maten zeggen, hoe ze vallen. |
Nice! Wil wel 1 of 2, maar zit ff over die maten, hier heb ik XL, zou dan een USA L groot genoeg zijn?
|
Quote:
Ik heb echt geen idee, dus kan er ook niks over zeggen. Ik ben zelf 1.85 met 90kg, en bestel me een M. Wat anderen bestellen of denken nodig te hebben moeten ze zelf beslissen, anders krijg ik eind van de maand van iedereen opeens de zooi terug gestuurd. :tongue: Bestel anders twee verschillende maten, verkoop je die die niet past weer door. ;) Gezien 't succes zal ik over een tijdje wel weer zo'n actie doen. ;) |
Quote:
:D ben 1,94 oid en 100kg. Doe mij maar: Rode M: more2life Blauwe L: more2life Degene die niet echt past die schuif ik wel weer door ;) |
Quote:
Genoteerd. :thumbup: Ik stuur je zometeen even het mailtje met de bankgegevens. ;) |
Kan ik nog 1tje bestellen?:P
Zoja doe mij maar een: SECOND REVOLUTION t-shirt in XL En versturen aub :) |
Hey, maar dat is interessant.. morgen eens even uitpluizen welke ik allemaal wil ^^
Caps kunnen eventueel ook besteld worden? |
Quote:
Jazeker, deze hele week nog. Zolang het geld er maar uiterlijk zondag is, vind ik 't goed. Daarna gaat de bestelling de deur uit. Ik zal je opzetten en je een PB sturen met de bank-info. :thumbup: Welke kleur wil je hebben? |
Quote:
Maikel, PB me even wat je precies wilt hebben, dan zal ik zien wat ik voor je kan doen. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 01:59. |