goed nieuws
|
Dus blijft bbs van conti en veranderd er enkel achter de schermen iets...
|
Quote:
AMEN!! :goodpost: :thumbup: Quote:
Nee hoor Steven,er word weer overheen gelezen vogens mij,want er staat meer hoor........ :rolleyes: en ook dit is mijn persoonlijke mening :D ieder zijn ''voorkeur&smaak'' toch ;) :thumbup: |
Alsof iemand hier van het forum zijn RS of LM velgen nieuw van BBS heeft gekocht...
Het heeft dus totaal geen invloed op de verkoopcijfers en het bedrijfsresultaat of je voor origineel of imitatie gaat. |
Wel nieuw in doos gekocht, maar niet van BBS :)
Al die wielen waar iedereen op rijdt pakken ze bij BBS allang geen geld meer op. Die zijn ooit al eens betaald. Opmaak setjes bestaan uit immitatie randen en boutjes dus hier en daar vangen ze bij BBS een keer wat aan die 4 nieuwe logo's die er in komen... |
|
Als de BBSen per keer in waarde zouden stijgen als de keren dat ze failliet gaan, zou ik nog ooit een rijk man kunnen worden :D
|
Als ik het goed lees heeft de ondergang van Japan weinig invloed op de bedrijfsvoering, klinkt alsof de activa er al uit gehaald zijn en de schulden erin gelepeld, bekende tactiek dus :screwy:
En dat maak ik op dit moment van heel (té) dichtbij mee helaas :rolleyes: |
Quote:
Nog meer in waarde! Lijkt de NL regering wel zo uitgeknepen dat hèt wordt. |
Was te verwachten dit...
Als ik alleen al kijk hoever men vanuit daar de prijzen voor de gesmede velgen (Le Mans, Super-RS, RS-GT, etc.) omhoog heeft gedaan in prijs en dan ook alle dealers nog eens teruguit in inkoopcondities heeft gezet, kon dit niet uitblijven in de tijd van crisis waarin wij nu leven. Gelukkig heeft men bij BBS in Duitsland alles nu heel goed op de rit waardoor dat niet snel meer om kan vallen. Nu nog een goede oplossing voor de gesmede velgen, wat ik erg hoop.... |
All times are GMT +1. The time now is 23:55. |