Quote:
Klopt! En die Leon die hij nu heeft is ook ÜBER!!!! (iemand daar een paar fotokes van? zie hem hier in de buurt wel eens rijden, maar heb dan net geen camera bij me, of geen tijd enz) |
Maar even een toepasselijk fotole bij dit topic (de groene op de achtergrond, en de blauwe ervoor :D )
|
Quote:
maar die belg was weer nergens op de kwartmijlsprint... :rolleyes: ..iig in drachten niet...in lelystad toen wel.. |
Ik heb die groene 1 ook vaak zien sprinten maar hij gebruikt altijd die launchcontrol en dan lijkt hij heel veel tijd te verliezen in het begin. Die auto stottert en prutelt (bij wijze van) en daarna gaat hij pas en in zijn drie is het helemaal een gekkehuis.
Hij heeft wel altijd de hoogste topsnelheid. En dat is wel erg kicken :):):) Is iemand dit ook wel opgevallen????? Je kan toch ook zonder launchcontrol een wereld start maken??? |
Quote:
sipke en jeroen dik hadden in drachten allebei een hogere top dan evert.. waarbij sipke een top had van 210.. :eek: maar dan moet ie het wel doen... :rolleyes: |
@Richard
Sorry ik bedoelde vaak een van de hogere topsnelheden.....:) |
;)...ff scherp blijven....
|
Quote:
Maar dan komt het op de rijders' kwaliteiten aan :wink: |
launch control is voor sissy's :D
|
Quote:
ik heb die blauwe ook weleens te keer zien gaan wat een geweld :biggrin: |
Quote:
Precies want laat ik op de terug weg van Lelystad, die belg toch heel erg staan. Vond meneer niet leuk, hij was nog in de gedachte dat die TDI echt snel was. Nou sorry, op Lelystad kun je met 100pk alles winnen. Lelystad is een kleine gladde lulllige baan. Je kunt er geen vermogen op los laten.......en ik kan het weten. :redface: |
Quote:
drachten..hmm ong.5 jaar terug? |
Quote:
wat heb jij dan voor auto? |
Quote:
Ha dat wilde ik nou horen.......als je 1000pk hebt dan is het best handig...of niet? ;) |
Quote:
Een golf 1 gti met g60 motor. :) |
die belg is echt snel ! en dat waren geen diesel pk's maar meer ;)
van de trekkracht onderin moet ie het hebben... laten we dat even voorop stellen. ouwe school loverboy, vroeger hadden ze ook geen l(o)unch control... en 1000pk.. regel het ff voor me :) |
Quote:
:eek: das gaaf! :D |
Quote:
Tja en dan dit jaar voor het eerst met een soortgelijke motor zoals VWM er destijds mee in de golf rallye reed. :tongue: |
@GTI-G60: Kom jij uit toevallig uit Leeuwarden?wat voor kleur heeft je GTI?
Ik ken iemand die het wel eens over een collega heeft die een Rode Golf 1 G60 heeft. |
zwarte mk1
|
All times are GMT +1. The time now is 00:45. |