Afgelopen zaterdag heeft mijn schatje nog ff een paar pic's geschoten
en die wil ik jullie niet onthouden :D Zit geen prijs aan vast maar raad maar waar ze zijn gemaakt! :thumbup: |
Nice Golfje, kerel!
|
(flak)bij philips Eindhoven ? Of dat gebouw lijkt ook wel een beetje op ASML ?
Kom je ook uit Helmond ? Want zie dat je auto daar staat op de foto bij bekkers. Dat is toch in die laatste bocht van autoboulevard ? Verder mooi golfje man :) Lekker kleurtje daar hou ik wel van. PS: heb nog wel een leuke setje velgen voor je :P BBS RZ staat goed onder een 1 had ik eerst ook |
lijkt wel of dit bij het klokgebouw is eindhoven !
mooie golff trouwens |
en jawel :thumbup: klokgebouw it is haha
@Leeon ik werk in helmond,daar bij bekkers is mijn golfje gespoten en gelast. Is de orgiginele kleur :thumbup: Heb ik samen met de spuiter daar gemaakt :). Groeten Bart |
welkom bart
mooie golf. ik stond op euro in belgie nog achter je in de lange wacht rij net voordat we door de drek waren gereden mvg sjaak |
@ sjaak dank u jou caddy ziet er ook super uit,enne dat op de bordjesloze weg naar ES dat was geen modder!! :mad:
|
ik zeg jullie vrouw ken der wat van skoon foto's jonge en hij blijft gaaf blijf het maar zeggen ben jaloers hahahah :D
|
Quote:
Ja heb ik gemerkt Ik was mijn auto altijd met de hand. Ik weet wat je bedoeld Mvg Sjaak |
kerel
Golfje stond er mooi bij zondag. Las dat je ook nog prijsje had binnen gehaald ? welke ? Ben je nog opzoek naar zo'n setje velgen ? Weet heel misschien nog zo'n setje te liggen alleen weet niet of die ze nog heeft. (zwart met wat hogere banden en zonder naafkapjes) €300 ofzoiets zag ik toen te staan. Zal wel is informeren voor je of die ze nog heeft. |
Quote:
Bedankt voor je pb! die velgen daar zit voor mij net een te smalle rand aan maar zeker bedankt voor het meekijken :thumbup: Ik had de 3e prijs golf1 in asten :D En zachtjes aan zoek ik door naar iets speciaals 15" maar ik weet echt nog niet zo goed wat? |
O ja nog een vraag aan jullie allemaal.Mijn volgende Golf project word weer een golf Org nederlander (al maakt me dat weinig uit) GTI Zwart op kenteken uit 1980 Grote achterlichten hij is eigenlijk al een heel eind gedemoteerd en ook zijn er +- 10jaar geleden nieuwe a stylen en achterschermen in gekomen. er zit her en der wel meer laswerk aan maar dat is geen probleem!
Deze jonge staat al +- 11 jaar bij mij en ook nog een tijdje bij mijn pa in de schuur :redface: Nu word het tijd om te gaan beginnen :thumbup: Maaaar ik ben er nog niet uit hoe? :) Origineel of met B.v een 20vt of 16v kr met webers of motor carbs? Gewicht verlagen en er mee naar de ring of org? Als je een mening hebt hierover hoor ik hem graag! Even een slecht plaatje bij het praatje: Ik hoor het wel Groeten Bart |
Quote:
Bart Zit volgensmij gewoon dezelfde rand op zoals ik al stuurde. Ligt alleen aan foto+zwart+band denkik. Maar als ik wat weet hoor je het wel. 16 inch borbet A 3 delig niks :P ? maar dat kost wel wat knaken meer :P Of via black sheep hier op het forum setje 16inch snowflakes. |
wat is dit een mooie einzer geworden!!
|
Quote:
Thanx! Niemand een idee over de gti die ik nog heb???? (zie bovenstaande post) |
Gewoon maken zoals je zelf wilt misschien? ;)
|
Quote:
Heb je helemaal gelijk in!!!! :D Maar misschien heeft er nog imand een idee die ik kan meenemen in mijn beslissing. Hoe meer je weet hoe beter de beslissing toch? |
leuk golfje.
postie-achterlichten en interieur kleur doen m goed. heb alleen een vraagje: is het interieur opnieuw bekleed ? wel leuk zo met dat rib/ tinneroy stof :thumbup: . |
Quote:
Thanks :) en ja intrieur is de org achterbank opnieuw bekleed (ook het "nepleer" aan de achterkant) en de voorstoelen zijn van een mk2 16v. de oude stoelen heb ik ook nog maar die zitten niet echt goed meer. Gr Bart |
En jawel voordat ik aan de andere golf kan beginnen is er weer een project tussen gekomen :shake: :screwy: die doe ik samen met mijn pa (word ook zijn auto) hebben we gehaald uit amerika is geen vag maar ik hoop dat ik hem toch hier even mag laten zien :thumbup:
Even een tel pic Is een 67er mustang Moet eigelijk best veel aan gebeuren maar hij is wel hard op een stukje vloer na maar die heb ik al hier liggen. Deze week de motor en bak er uit ivm diverse lekkage's zal ik de komende week wel even foto's van maken. Ook zal deze lelijke kleur er af gaan en een nieuw intrieur en stuurbekrachtiging er in dus nog genoeg te doen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 14:16. |