Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Wat zou mijn golfje waard zijn??? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=7739)

JK Le Mans 04-02-2005 10:51

rene
waar ben je nou mee bezig eerst stop je al je geld in dit project
om hem vervolgend te gaan verkopen zodat je iets anders weer moet kopen en daar vervolgens nog meer geld in moet stoppen ,
met een nieuw project gaat het vaak nog meer kosten dan de kosten die je nu nog moet maken !word toch een mooie bak zo ?
ik zou hem gewoon lekker houden en rustig klaar maken beetje bij beetje hoeft toch
ook niet in 3 maand klaar te zijn ?+ je hebt er toch nog en daily bij waar je in kan rijden !

dus gewoon houden die zooi !!!

groeten

René 04-02-2005 11:54

@gert: je hebt idd een beetje gelijk...

ik hou em maar hoor...denk dat ik bezoek krijg van forumleden als ik em verkoop :p
ik wacht nog een mailtje af......golf 1 uit 1980 of hij wil ruilen...wil hij ruilen, dan gaat et door..wil hij niet ruilen..dan hou ik em wel.... `t blijft ook een leuk gebakje ;)

thanx

Tommy 04-02-2005 12:10

Quote:
Originally Posted by René
@gert: je hebt idd een beetje gelijk...

ik hou em maar hoor...denk dat ik bezoek krijg van forumleden als ik em verkoop :p
ik wacht nog een mailtje af......golf 1 uit 1980 of hij wil ruilen...wil hij ruilen, dan gaat et door..wil hij niet ruilen..dan hou ik em wel.... `t blijft ook een leuk gebakje ;)

thanx

ATTENTION WHORE! ;)

Gert 04-02-2005 12:34

Waarom zou je ruilen ?

René 04-02-2005 12:43

was tegen een 80er ...1100 in mooie staat...maarja..net mail van em...doet em weg ivm ruimtegebrek...gaat dus niet door...

René 04-02-2005 12:44

Quote:
Originally Posted by Tommy
ATTENTION WHORE! ;)

soms heeft een mens wat aandacht nodig he ;)

hajee 04-02-2005 16:06

Quote:
ATTENTION WHORE! ;)

hehe!! :biggrin:
maarre toch maar wijs om hem te houden hoor~!!
groningen is niet zo ver rijden vanaf hier!! ;)

Beetlefreak 05-02-2005 00:43

Quote:
ATTENTION WHORE! ;)

:D

hajee 05-02-2005 00:47

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak

LOL!! :biggrin: :D

Tjaap 05-02-2005 07:10

Beetlefreak 05-02-2005 10:08

@ Tjaap, Van hem weten we het wel :D

Tommy 05-02-2005 21:06

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak

René 06-02-2005 00:50

zo sta ik ook op `n foto....zal ik die hier ook ff posten?? :p

hajee 06-02-2005 10:37

Quote:
zo sta ik ook op `n foto....zal ik die hier ook ff posten?? :p

niet eerst vragen, gewoon meteen doen! ;)

LRR 06-02-2005 11:38

Aaaah, NEEEEE

Niet zo'n foto van jezelf gaan posten hier, Rene........................Ik denk niet dat onze medeforummers dat kunnen verdragen op zo'n rustige zonnige zondag !!!! ;) ;)

Wat betreft je blauwe orgel: Gewoon houden, een paar knaken tegenaan gooien en hem weer helemaal blauw maken en dan gewoon lekker cruisen met die automatic van je.

Als ie tenminste wil starten........................................... .. :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Grtz............... LRR

PS: Heb de knuppel al in de kofferbak gegooid, dus mocht je het in je hoofd krijgen om dat ding te verkopen, dan komen er zeker forummers langs ja. Zal Big Mac ff PM'en alvast

LRR 06-02-2005 11:43

Oooh ja,

Wat de automatic waard is ???

...............................Net zoveel als jij er waarde aan hecht, en geen cent meer !!!!

Grtz................. LRR

hajee 06-02-2005 11:58

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
PS: Heb de knuppel al in de kofferbak gegooid, dus mocht je het in je hoofd krijgen om dat ding te verkopen, dan komen er zeker forummers langs ja. Zal Big Mac ff PM'en alvast

en ik...da's alvast 3! :D

René 06-02-2005 12:21

hahahaha

hij doet et nog steeds niet!! :(

bougies zwemmen in `t benzine..vonken ook allemaal...benzine uit de cilinders laten verdampen door de bougies er een nachtje uit te laten..bougies er weer in ...nog nix....

distributieriem geknapt?

hajee 06-02-2005 12:27

kap er even af schroeven weet je het snel genoeg...

lwin 06-02-2005 12:30

Quote:
hahahaha

hij doet et nog steeds niet!! :(

bougies zwemmen in `t benzine..vonken ook allemaal...benzine uit de cilinders laten verdampen door de bougies er een nachtje uit te laten..bougies er weer in ...nog nix....

distributieriem geknapt?

wtf :eek:
wat een pokke ding, verkoop die handel toch ;)
idd ff kappie eraf, ander ff naar de lokale bezinepomp ff wat bougievonken kopen
succes :D

All times are GMT +1. The time now is 01:02.