tis daarmee, dus ik kan dat nog wel geregeld krijgen aan garagetarief :D
ik hoop dat dat geen probleme geeft ivm mijn wielkassen bij 't nemen van een bocht ofzo , 165-65-13 |
Amai, 100 euro inclusief uitlijning??? Waar laat jij die dan plaatsen?
Vind dit goede prijs want voor Polo zit je toch al makkelijk 3 Ã* 4 uur bezig voor de complete ophanging te vervangen. Greetz,Den Dimme!!! |
Quote:
bij de vulco , ik vroeg prijs en die zeide +- 100,00 incl uitlijnen, dus ben benieuwd |
amai :D
ik had 60/40 verlaagd en ook met de standaard 165-65-R13 bandjes geen probleem.. |
ik ben net eens gaan piepen in de garage se:D
ziet er volgens mij wel vetjes uit! kan niet wachten tot vanavond! EDIT: staat eronder. zal morge is 'n foto'tje posten! |
dit is gsm kwaliteit; ik vind wel dat hij vanvoor nog iets te hoog staat tegenover vanachter:) mvg |
as expected: stelringen moeten achter 2 plekken omhoog bij ta technix setjes van 60/40 want die worden als 60/60 geleverd, en dat is duidelijk niet gebeurd.
Heb het volgens mij al 4x gezegt, maargoed, hardleers... :screwy: |
Quote:
ik heb dit echter meermaals vermeld aan de Plaatser van deze veren! dus de schuld ligt dus niet bij mij :) |
hardleerse plaatser dus :tongue:
|
Quote:
haha ja ! ik ga van de week toch eens terug gaan, aangezien mijn papieren nier goed zijn ingevuld... uitlijningsrapport is ook van een foute type VW .. |
All times are GMT +1. The time now is 12:21. |