Ik had dus eerst z'n imi gti onderlip eronder maar daar zijn de stukken al uit..toch maar weer originele kleine lip eronder:D
|
Winterauto ook goed :D
|
stoer ding, wat zijn dat voor velgen?
|
Al sla je me dood haha.. :D We kunnen het niet vinden. Staat Des Appln Peno "made in Austria" in.. Exclusieve Worthersee velgen? :D
|
@ Joentje, mooie winterauto en wielen.
Ik heb de golf laatst ook maar op de winterwielen gezet, en een winterjasje aangetrokken :tongue: Zo stond ie er in de zomer bij: |
Een super mooie 2 was dat ja.
|
Die kwam ik een paar maand geleden tegen op de N33 t.h.v. Siddeburen...zag er goed uit inderdaad!
|
Nu op mn zwarte 14 inch Pirelli's, in de zomer op 13 inch RSL...
[IMG] [/IMG] |
Zomerlook 2010:
Winterlook 2010-2011: Zomerlook 2011: Met Revolution RFX denk ik |
polozwei :D
|
Winterlook 2010-2011
|
winterlook 2010/2011
|
winterlook :D
|
Winterlook:
|
Quote:
haal dat jasje er maar gauw af :D anders baal je na de winter, want het water kan niet weg, en zal dan hele rare vlekken achterlaten in je lak |
Zomermodus:
Porsche / Remotec 8x16 en 9x16 Met Falken Zx910 195/40ZR16 en 215/35ZR16. Wintermodus: MiM 1700 7x15 met Vredestein Snowtrac 3 185/50H15. |
Wat is dat voor foto dan....printscreen van een beveiligingscamera? :D
|
Quote:
Hehe nee dat is een foto van een iPhone 4 met een app die Hipstamatic heet ;) Dan kan je allerlei oud type lenzen, fotorolletjes en flitsers kiezen om een bepaalde 'vintage' look te creeren :D |
ah, dat ken ik wel...collega van me is daar ook vaak mee aan het spelen....erg gave app :)
|
Zomer:
Winter: |
All times are GMT +1. The time now is 08:03. |