![]() |
Quote:
Spring/Schuifbouten veranderd niks aan de zaak |
Maar goed, ik ben dus nog steeds aan het "dubben" :p wat voor bandjes ik erom ga leggen... 195/45 of 185/50
Hier zouden dus bij de voorwielen 195/45 om moeten liggen... En dit is 185/50 :D ![]() Iemand een duidelijkere foto van een 195/45/14 band op een 7 danwel 7 1/2 J velg? |
Quote:
![]() 195-45-14 op volgens mij 6J |
Chris,
Sowieso die 45 erop doen............op een 14" is een 50'er echt te hoog !!!! Grtz..............LRR |
195/45 is een mooiere maat vind ik!!
|
van die strontvlieg ziet er wel goed uit..
|
Quote:
Bandje ziet er zo wel netjes uit ja... Ennuh, vind zelf 50 niet te hoog op een 14", zie de foto van mijn ex gti, vond dat toch wel best netjes :p |
Quote:
Stoere wieltjes, die zijn ook van Porsche toch? |
4x108 ... porsche wielen ;)
|
die banden lijken me eigenlijk toch 40-ers toe??
|
lijken mij ook meer 40ers...
ik heb om mijn 6J velgen de maar 195/45-14 moet zeggen dat ik het heel netjes vind staan :D |
't worden 195/45 'ers....
Nu nog even onderhandelen met diverse bedrijven/personen :wink: |
ik heb de mijne bij www.autobandenmarkt.nl vandaan.... zijn de Dunlop P9000 series...heel mooi spul..leuk profiel...setje van 4 heeft me ongeveer 290 euro gekost
donderdagmiddag`s besteld...vrijdag`s morgens lagen ze in de brievenbus.. |
daar ga ik zo ook halen waarschijnlijk.. maar wil ze ophalen.. want dat is mogelijk.... maar ja, je betaald wel voor de verzendkosten, die zitten in de prijs van de band..... :wink:
|
serieus? :D
verzenden was gratis....dacht al dat et niet klopte :redface: |
neej, als je goed leest staat dat de verzendkosten in de prijs inbegrepen zijn... dus als ik ze kom halen, wil ik de verzendkosten niet betalen, snappie :D
|
nja, wat kosten die 4 bandjes dan?
|
Als je een band bestelt betaal je 5 euro verzendkosten, als je meer dan een besteld zit het bij de prijs inbegrepen. En NIETS is gratis :biggrin:
|
je moet het bij brezan laten doen
|
motage doe ik zelf...
Hoe is de prijs daar? Kun je mij dat evt. ff pm'en? |
All times are GMT +1. The time now is 12:51. |