super dik staat stukken beter. wat ik wel jammer vind van die lenso replica.
dat ze zo enorm diep gat hebben bij de bout gaten. ze zijn er ook met een veel minder diep hart. maar staat zekers heel netjes :thumbup: :thumbup: |
Quote:
hmm vind ik niet zo erg, ik vind ze retegaaf!! |
inmiddels zit er ook een 28cm stuur in :screwy: en ben ik op zoek naar een set stalen velgen ipv de lm velgen zie velgen en banden gezocht :D
|
Ik vind dat diepe gat juist gaaf staan :thumbup:
|
Quote:
zat er toevallig vandaag nog naar te kijken(liggen in de woonkamer) en idd het heeft wel wat dat diepe hart |
klein updeetje
|
Quote:
smaken verschillen vind dat diepe gat net even het te neppe van lenso andere merken hebben een beter replica . maar staat gewoon super dik en stukken beter dat zeker :thumbup: :thumbup: |
yes me so happy, heb naar alle waarschijnlijkheid excact het zelfde interieur gevonden als wat ik in de grijze jetta had :D
dit dus |
echte ricardo's :rock:
|
dik interieur zeg, zit goed en staat altijd goed bij de Jetta. :thumbup:
|
super dikke stoelen
|
Heb dezelfde stoeltjes voor in de mijne gekocht. Moet ze alleen nog effe bij Bolku gaan ophalen.
Vind dit toch met van de mooiste type Recaro's. :thumbup: |
Wel even die wang fiksen Sander.. maar zeker niet duur kwa aanschaf, ik had verwacht dat het eerder weg zou zijn :)
|
Quote:
ik ook, maar geeft niet nu heb ik het :D |
gisteravond de recaro's opgehaald, klein beetje instapschade op de bestuurderstoel maar gelukkig geen ingezakte wangen. Vandaag de deurpanelen en achterbank schoongemaakt en het is echt supernetjes! Zodra het erin zit maak ik foto's.
|
|
jammer van die ene stoel, maar staat wel netjes! :thumbup:
|
Quote:
kan nog wel gerepareerd worden hoor ;) |
ooh, dat gaat ook wel goedkomen neem ik aan! :thumbup:
|
Sinds 'n uurtje dezelfde voorstoelen d'r in zitten.
Nu alleen nog de achterbank en deurpanelen zien te vinden. :D Sander, als je de jouwe gaat repareren en je houdt stof over, laat 't me dan even weten aub. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 20:31. |