Zo vandaag de naafgaten van het 16 inch staal aangepast en meteen even gepast.
Moet zeggen het past precies en ik ga het niet verbreden. Zo blijft het mooi binnen de wielkasten en krijg ik geen last van aanlopen, vooral met dit nog redelijk verend schroefsetje. Maarja wel weer ideaal voor een daily. Hopenlijk krijg ik volgende week de 165/40/16 bandjes. Dan kan ik de hoogte mooi instellen voor de winter en zomermodes zodat ik niet meer hoef te schroeven. En daarna natuurlijk uitlijnen. Alweer wat donkere foto's maarja, Nu ben ik alleen aan het denken voor een mooie kleur. Was aan het denken om ze zwart met de achterkant van de velgrand een rood randje zodat je verschil ziet tussen band en velg, of om ze wit de maken. Quote:
Ja inderdaad, ben er ook blij mee. |
Hey Erik,
Ik zou voor het zwart met rode rand gaan. Vind het op deze namelijk erg dik staan! Golf zag er vanmorgen trouwens goed uit icm verlaging! Gr en tot maandag, Ruud |
Bedankt,
Denk ook dat de velgen zwart met een rood randje gaan worden. Nu maar hopen dat ik snel bandjes hier heb en dat de auto op de juiste hoogte gezet kan worden en uitgelijnt. |
Zo kwam een klein beetje roest bij de rechterachterhoek onder de lak vandaan, deze gister maar aangepakt,
Gestraald, En gelast en in de zinkspray, Nu even wachten tot de spuitbus op kleur binnen is en dan weer in kleur spuiten. |
Zo inmiddels zijn de stalen velgen gestraald, gespoten en de bandjes gemonteerd.
Deze heb ik er gisteren er onder gezet en vandaag even de auto nog wat omlaag gezet. Ben zelf zeer te vreden voor een low budget setje velgen. |
Ziet er leuk uit Erik!
Zou alleen die kabeltjes even netjes intapen daar bij je voorscherm! |
Bedankt,
Ik zie welke kabeltjes jij bedoeld. Zal er deze week eens naar kijken. En dan kan ik meteen de grill eens goed vast zetten. |
erg dik hoor :thumbup:
zou hem wel alleen voor nog een 2cm naar beneden schroeven, of achter omhoog. Maar natuurlijk beter dat 1e :D |
Bedankt, ben er zelf ook erg blij mee.
Hij staat nu bij LV,LA,RV,RA dorpel 13.5 cm van de grond dus staat nu mooi gelijk. En voor kan hij niet verder zakken aangezien hij daar op zijn laagst staat. |
Dikke sloffen Nel, nu kan ik niet achterblijven natuurlijk :D
|
Bedankt Meister,
Hoor het wel als je iets leuks hebt gevonden. |
Ik vind het persoonlijk altijd mooier als de auto achter wat hoger staat als voor, omdat het anders lijkt of hij in zn kont hangt. Dat hij voor op zijn laagst staat kan, maar waarschijnlijk heb je de hulpveer er nog tussen zitten? die kan eruit en dan kan hij nog enkele centimeters zakken.
Maar nogmaals complimenten, vind het een erg nette auto zo :thumbup: |
Ja dat komt denk ik ook omdat de wielkast achter lager staat als voor.
En de hulpveren zitten er nog tussen ja, en dat laat ik ook nog maar zo. Nu zou ik nog ca. 0,5 cm kunnen zakken voor en dan zal de band gaan aanlopen. Dus voor dat kleine beetje laat ik ze er mooi tussen. Is ook een Daily dus moet een klein beetje leuk blijven, vandaar dat ik ook de velgen in de kast heb laten vallen zodat het niet te snel gaat aanlopen met een paar man erin. Ook is inmiddels de RA hoek weer in kleur gespoten dus dat ziet er ook weer beetje beter uit. Toevallig gisteren nog eventjes gepraat met een forumlid (JettaGL) toen ik mijn auto wou gaan laten uitlijnen. Wat tevens niet gelukt is omdat er camera's op de wielkast moesten bevestigen en daar lag de auto te laag voor. Dus morgen ergens anders in de herkansing. |
Zo de Golf staat er al een tijdje zo bij:
Vind het zelf wel stoer staan zo. |
Stoer... misschien kom ik je nog wel eens tegen... rij nu regelmatig in mijn eigen Golf 2..
|
Ziet er echt dik uit, complimenten
|
Danke,
@ Koudijs: Gezien je locatie zou dat eens heel erg goed kunnen, Kom minimaal 1x per week in Roermond. |
Zo de eerste meeting is ook gepakt met de Golf 2.
Dit omdat de Golf 1 nog steeds niet klaar is. Hier een foto van zondag: |
Vandaag voor de APK geweest.
Helaas nog niet goedgekeurd. Gelukkig wel maar hele kleine dingen te doen. Lamp RV vervangen, alleen het lampje zelf dan. Kenteken verlichting werkte niet. 1tje was het stekkertje los en 1 was 1 kabeltje door, dus deze even solderen en dan zit het weer goed. Ook was het CO veel te hoog (6.3) maar na een keer aan de co-schroef gedraadt te hebben kwam hij uit op 0.3 Dus enkel de lamp en de kenteken verlichting fixe en hij word goedgekeurd. |
Mooie kar man, hoe heb je die 16 inch uitgedraait (met de boormachine of laten doen)?
:thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:57. |