Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Ivo's Jetta Mk1 1.5 Gls (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74733)

Oldskool_Ivo 08-11-2010 22:23

Quote:
Originally Posted by Vains
Mooi Ivo, ben benieuwd hoe ze staan straks op de sletta :D

Daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar, maar dat straks zal nog wel ff duren.

Quote:
Originally Posted by FunkyF
ik smste dat de randen binnen waren en 3 tellen later belde Ivo: "trek die doos open!!"

Tis dat ik internationaal moest bellen anders was het nog sneller geweest :D

Oldskool_Ivo 26-12-2010 11:35

hier nog eens wat updaten

Weer een onderdeel van de velgen binnen gekregen, aluminium deel van de naafkappen

De jetta is bijna ontdaan van de latex dus het kl*te werk zit er bijna op. Krijg ook nog een setje achterlichten en koplampen binnen, dus hopelijk krijg ik daarvan gemaakt wat ik in gedachten heb.

nog een crappy foto van hoe die erbij staat ;

eddyvwone 26-12-2010 11:40

hey kerel,

ziet er goed uit allemaal.
zal wel hendig klote zijn geweest voor die troep eraf te krijgen he.
maar ziet er goed uit en zeker als die straks weer eens een normale kleur heeft.
velgen gaan hem netjes staan.
en motor wat ga je daar mee doen.

groeten eddy

Oldskool_Ivo 29-12-2010 21:12

Quote:
Originally Posted by eddyvwone
hey kerel,

ziet er goed uit allemaal.
zal wel hendig klote zijn geweest voor die troep eraf te krijgen he.
maar ziet er goed uit en zeker als die straks weer eens een normale kleur heeft.
velgen gaan hem netjes staan.
en motor wat ga je daar mee doen.

groeten eddy

hendig klote is nog redelijk rustig uitgedrukt. Motor gaat op de lange baan voorlopig, ben bezig met de aankoop van een huisje (vrouw blij ) met een aardige tuin ( hond blij ) en een losse garage ( ivo & jetta blij )dus ben blij als ik komend seizoen al de weg op kan met deze jetta.

Oldskool_Ivo 31-03-2011 21:02

Zo zullen de boel eens updaten :oops:

Aan de Jetta zelf is nog niet zo heel veel gebeurd maar heb vandaag weer een update voor de velgen. Eindelijk 2 orginele BBS randen van 1 inch weten te krijgen, der zit wat werk aan maar verder zijn ze prima.

komende tijd weer eens verder aan het plaatwerk van de Jetta :D

De Limburger 31-03-2011 21:44

Heey ivo, en schiet het een beetje op met het huisje, want man man die Sletta moet ook weer op de baan he.. is nog maar 1tje die rijd van de mk1 en dat is die van Frank hahaha...
Gr en succes

Oldskool_Ivo 01-04-2011 21:13

Quote:
Heey ivo, en schiet het een beetje op met het huisje, want man man die Sletta moet ook weer op de baan he.. is nog maar 1tje die rijd van de mk1 en dat is die van Frank hahaha...

Huisje is bewoonbaar dus dat komt wel goed en betreft de Jetta.....kan hem met de roller doen, dan kan ik deze zomer nog cruizen of wachten en hem dan echt in de kleur laten spuiten wat ik echt wil. Helaas heeft die laatste optie mijn voorkeur als moet ik bekennen dat het goede weer me aant twijfelen brengt.

Officieel mag die van Frank ook nog niet legaal de weg op :D

FunkyF 02-04-2011 07:21

sssssst! niet doorvertellen ;) Dat ga ik deze maand in orde maken.

Oldskool_Ivo 02-04-2011 17:09

kan me ook niet voorstellen dat je met jou Jetta OpenAir vandaag niet de weg op bent geweest :D

dafour 02-04-2011 17:39

L94a Jetta met groen interieur,ahh jij bent m'n vriend :D

Zijn die zetels wit in het midden?

FunkyF 03-04-2011 09:51

Quote:
Originally Posted by Oldskool_Ivo
kan me ook niet voorstellen dat je met jou Jetta OpenAir vandaag niet de weg op bent geweest :D

Klopt helemaal, ik ben een klein rondje gaan sjeezen, heerlijk!!

@dafour: stoelen zijn gewoon helemaal groen

De Limburger 03-04-2011 11:34

Quote:
Originally Posted by FunkyF
Klopt helemaal, ik ben een klein rondje gaan sjeezen, heerlijk!!

Frank wanneer komt er een topic van die wagen van jou???
Wordt wel eens tijd dat je als Sletta BrĂ¼der ook eens even laat zien waar je je in verplaatst.
Of niet Ivo??

Gr Ronnie

Oldskool_Ivo 05-04-2011 20:59

Quote:
Originally Posted by dafour
L94a Jetta met groen interieur,ahh jij bent m'n vriend :D

Zijn die zetels wit in het midden?

Ze zijn idd groen maar een beetje vaal geworden door de jaren heen en de foto is ook erg overbelicht. Nog geen idee hoe ik ze weer mooi groen ga krijgen.....

Oldskool_Ivo 10-04-2011 20:12

vandaag met het goede weer de Jetta weer eens na buiten getrokken :D en flink door kunnen werken met Funky (waarvoor mijn dank ) en de Jetta ontdaan van alle latex. Opzicht is er nog een redelijk goede auto onder vandaan gekomen. Nu kunnen de voorbereidingen beginnen voor het schuur en laswerk.

voor ;

nu (slechte foto maar hij is weer inarisilber ) ;

Oldskool_Ivo 11-04-2011 19:23

vandaag eens even in de garage bezig geweest ! dus een letterlijke garage update ;

De Limburger 11-04-2011 19:45

Die is vet wil Ronnie ook hebben...
En maak eens goeie foto's verdorie je hebt die camera niet voor niets hahaha..
Gr Ronnie

Oldskool_Ivo 11-04-2011 20:36

haha die vlag is langer dan 4 meter dus was allemaal een beetje krapjes aangezien de hele garage nog vol staat met spullen :D

Oldskool_Ivo 05-05-2011 21:46

Zo vandaag eindelijk de Golf na huis gehaald die al een tijdje bij m'n pa stond.

vanaaf al een stuk gepolijst, want dat kan die wel gebruiken.

voorlopige plannen voor 15 mei zijn dat die dichter bij de aarde komt en een paar velgen voor erop. Het enige nadeel is dat het een automaat is en de bak daarvan hangt erg laag in de motorruimte.

De Limburger 06-05-2011 15:27

Mooi bakje Ivo.
Gr Ronnie

mark2fpolo 07-05-2011 08:47

als ik die golf zie, zou ik bijna zeggen: "he dat is mijn golf"

Leuke wagen!

All times are GMT +1. The time now is 16:38.