@JarnoVWPolo6N: effe keertje passen dan?
ben benieuwd hoe t staat onder mijn coupe(A) Kenneth |
owja
hierbij mijn polo: |
kenneth
die heb je vast nog niet zo lang?? deze is van een bekende van mij geweest voor jou denk ik. veel plezier ermee. en wees voorzichtig met de pirrellis. heeft veel tijd in gezeten (A) |
Quote:
Best kerel :thumbup: moeten we dan maar eens doen toch? :D |
[QUOTE=JaapvdV]Polo 1F G40
heel mooi :thumbup: |
Quote:
kun je eens wat waardes geven van die pirellis? dus ET, J, INCH en wat voor bandenmaat je eromheen hebt? Ben zelf nog aant zoeken naar een leuk setje velgen, en ik wil eigenlijk niet mijn wielkasten gaan rollen ofzo, wat nu wel zou moeten (14" met trraktorbanden voor een golf 2...) |
@ rickyg: klopt deze is denk ik een maand of 3 in mijn bezit, de vorige eigenaar ken ik toevallig, die komt uit Renswoude, op de Pi's ben ik super zuinig, vind het zeer gave wieltjes. van de winter weer opnieuw opmaken om ze netjes te houden
@ jarnoVWPolo6n: heb je nummer nog, zal wel eens een sms de deur uit doen:thumbup: @ The_Maxx: het is 14" ET moet ik even nakijken, 7J(durf ik niet zeker te zeggen) en de bandenmaat is 195/40 R14 in de V. zal morgen avond effe een wieltje eronder vandaan schroeven en dan ga k t ff voor je meten;) |
Quote:
Quote:
Quote:
http://www.der-pirelli.de/ |
kijk eens aan, altijd handig:)
Der Ghopmeister: uw antwoord op al uw vragen:thumbup: btw @ Ghop: had jou ooit eens ge-PMd over chromen wisser houders, heb je deze toevallig nog? was te druk met school om mijn inbox door te spitten:$ |
je hebt pm ;)
|
Vreemd dat ze voor een Jetta 195/50 als bandenmaat zetten, bij mij liep het vooraan namelijk aan als ik een scherpe draai moest maken! En gewoon op originele veren dus niet verlaagd.
|
195/50/15 is een andere maat als 195/50/14 en een andere maat als 195/50/13, reken je dat ook even mee? Daarbij heb jij een andere maat velgen qua breedte en ET en dat zijn nou eemaal factoren die meespelen of iets aanloopt of niet.
|
bij mij hoor ik een schrapend geluidje van rechts als ik me stuur helemaal naar rechts draai, en dan rij ik met 195/40R14, 40-40mm verlaagd. als ik naar links draai hoor ik het niet, zelfs niet aan de linkerkant :screwy:
maarja kan niks geen aanloop plekken zien op de band dus ik heb er wel effe vrede mee :D |
:offtopic:
Dacht dat er alleen maar foto's gepost zouden worden :screwy: |
Quote:
195/50/15 banden |
ik was vandaag op de vw autlaws meeting in heerde en wat kwam ik tegen 6 jaar later [:0] hij doet het nog steeds en het dak veert nog steeds niet in [:D]
6 jaar terug http://www.showyoursound.nl/Public/...ase.asp?id=1914 heeft iemand van hier hem nu toevallig ? wel leuk om hem weer te zien 6 jaar later |
Hier mijn polo
|
nieuwe aanwinst
bij deze mijn 100euri aanwinst :D
saampjes: en nog effe een grappige foto :screwy: : |
gaaf ding voor 100 euro :) Veel mis mee? deurtje is nog wel te vinden dus dat zal niet het grootste probleem zijn
|
mooi polotje kenneth !
Zaten die velgen er ook al onder? ;) Wat is de achterbandenmaat ? 8j ats ? |
All times are GMT +1. The time now is 00:49. |