nette velgjes!, nu nog een mooi setje rubber en het is kompleet
|
Begin toch steeds meer dit soort wielen mooi te vinden, laat je ze ook deze kleur. (het hart)
|
De kleur blijft inderdaad zoals hij nu is. Vind dat toch het meest strakke staan onder een golf.
|
Al wat aan je wrims gedaan schenk?
|
Nog niet.. Beetje drukke periode.
Na volgende week ga ik er mee aan de slag. :) |
Hey Schenk!
Kikke bak! Ernstig jaloers zijn aan deze kant! Complimenten voor de foto's bij verroeste containers! Dikke 10! Greetz! |
Haha, heb die foto nu zelfs als achtergrond staan":P
|
Quote:
:thumbup: Borbet a is echt super voor een mk1 :thumbup: |
Quote:
Quote:
Thanks, leuk om te horen :thumbup: Heb inmiddels een korte CL lip binnen. Maar met dit weer ga ik natuurlijk niet onder mn auto hangen :tongue: Wat betreft mn velgen zit ik met een dilemma.. Het schuren lukt me niet goed omdat ik met de mouse niet goed de rand kan bereiken. De geoxideerde delen krijg ik er met de hand nauwelijks uit. Nu twijfel ik of ik ze compleet incl de randen grijs laat coaten, of dat ik de randen laat afdraaien. Randen afdraaien vergt flink wat onderhoud en ze opnieuw compleet coaten scheelt een hoop gepoets :D Wat vinden jullie? |
ik vind nooit wat, en als ik wat vind moet ik het naar de politie brengen:D
maar persoonlijk zeg ik: afdraaien |
Geen grote update maar toch even wat fototjes :D
|
Die stickers moet je echt weghalen:P!
|
Ach ik vind het wel cool staan :D
Wilde het eigenlijk pas in de zomer doen want zo low is mn golf nou ook weer niet :redface: |
Zo weer even een update!
Schroefsetje gehaald en als het goed is komt hij er deze week nog onder. En dan de velgen :D Bandjes komen er volgende maand op. Student he ;) Ben er als het goed is 13 maart bij maar dan dus nog zonder de velgjes. :thumbup: |
Haha, waar heb je die Pedobear sticker weg? Die moet ik ook hebben!
|
hoe doe je zoiets met die velgranden eigenlijk,zag het laatst ook al voorbijkomen onder een polo hier?zijn het gewoon allemaal losse stickers? het heeft wel wat.....
|
Quote:
Die stickers had ik besteld op http://www.volkswagenstickers.co.uk/ :) Quote:
Het zijn allemaal losse stickers dus het is een flinke klus om ze er een beetje fatsoenlijk op te krijgen, ook gezien de randen die je steeds om moet :) En die polo kreeg ik ook een link van door, maar die had alleen zn dash en gril gedaan toch? |
wat voor merk schroefsetje heb je daar?
Groeten Johan. |
Schroefset is van Sjaak's autoservice
|
schroefset
Quote:
Wauw, echt leuk man van die velgen. Al de schroefset eronder? Gr |
All times are GMT +1. The time now is 05:53. |