Lekker Jupke denk :D
|
Ben vanmorgen om 10 u terug vertrokken naar vag en ben net weer thuis.
Vond het de moeite om eens rond te wandelen. Lekker gegeten en gedronken. Heb nog een tijdje bij de Rat van Vwjoost gestaan maar heb hem niet meer gezien. Foto's volgen nog. Grtz Jel |
mooie foto's..........................................!! !!!!!!!!!!!!!
|
Zo, sorry voor de late reactie, maar ik moest thuis even het doucheputje los schroeven, water liep door als het zand wat van me af kwam niet meer door...
Steve Soi, je wordt weer bedankt eikel... hahah Was echt mega gezellig! |
Mooie stoel.....mag ik hem terug? ;) Ik vond het trouwens een top weekend, wij waren ingekwartierd bij de volksforum crew, het was geweldig :D |
Quote:
haha ik heb hem weggezet en ben er de rest van de middag niet meer in de buurt geweest.alleen maar rondjes gewandeld enzo. hij zat wel helemaal onder het stof trouwens dus wij waren blij met een buitje. verder was dit nu mijn 3e jaar vag-fest en het was weer top. zoals altijd: bier drinken,auto's kijken, lullen over van alles en nogwat met jan en alleman en TETTEN! roepen :D zal zo eens kijken of ik nog wat foto's uit mn camera kan trekken. vind het gek dat er nog geen foto van die R8 op staat. aan iedereen die met mij mee was en iedereen die ik heb gesproken: bedankt voor de gezelligheid :thumbup: |
Quote:
dan zijn we net op tijd.. VF album: http://www.volksforum.com/albums/br...p?c=160&userid= |
was al aan het uploaden,
BAM!: |
Ik heb geen stoel gejat.. ik ben wel bestolen.. ging met 2 stoelen en kwam terug met 1, achja, als het bij een stoeltje blijft vind ik het wel prima :)
|
Quote:
Misha omdat hij een dikke weddenschap gewonnen had van die duitse griet (linda) nee de gastvrijheid van limburg was ver te zoeken :D |
Quote:
:giggle: |
Quote:
:wee: was ze echt Duits? :D |
Mag ik trouwens nog even een hartelijk applaus voor de sanitaire voorzieningen?
Na iedere bezoeker werd de WC of douche gereinigd! KEURIG!!! |
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
|
Volgens mij was dat alleen bij jou Ampi....
|
heb maar 6 pics, maar voor een telefoon foto vond ik deze best aardig gelukt:
|
Quote:
Waar zijn onze stickers? hebben jullie die er afgepulkt ofzo? :D |
luxe tent hoor
|
nee, das een anti snurk hok.
|
@Stijtje...
MASTER Die foto's van die DubClub stickers... Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 02:09. |