Oke, dan kan ik beter af gaan op de mensen die het al in de handen gehad hebben.
Bedankt voor de bevestiging! ;) |
Quote:
daar in het noorden nog wilde projecten? |
Quote:
klopt idd bij alle bij de rallye,s heb ik ze vervangen en bij mij waren ze idd ook 68,07mm foutje in etka :confused: weet dat er verschillende type draagarmen zijn van een syncro smalle versie ik heb alleen nog maar de type,s gehad met gegoten klosse eraan loei zwaar maar er zijn ook andere die zijn de helft lichter :wow: zou gewoon oude lager eruit persen en kijken welke maat je heb ... gaat helemaal goed komen torrie dit jaar ben je ruim op tijd klaar denk dat ad of rick dit jaar de stress hebben :giggle: ik heb 1 voordeel hoef waarschijnlijk niet het hele eind met 140km/h achter jullie aan ... weet niet of jij en sanne nog mee wilde tusssenkerst en nieuw maar moeten we dan even bespreken van de maand |
Quote:
Nee bij mij niet echt, wel een nieuwe daily gekocht voor t vrouwtje. Een 83-er golf 2 in toppie staat. |
Quote:
mooi wagentje van een oud vrouwtje en nog nooit in geneukt zeker :D |
hahahaha geen slakkespoor op de achterbank!
|
Nee niet van een oud vrouwtje, maar van een tot aan het plafond klaarkomende, sigaar rokende ouwe trekdoos. :fingered:
|
:D hahahaha oke nu weer ontopic.
|
progress
de rallye staat al weer een maand in de kleur en ben nog druk bezig om onderdelen te verzamelen.
heb helaas nog geen rallye deur weten te vinden en ook nog geen mistlampen dus iemand!! zoek ook nog een nette schroefset wou gaan voor de intrax set hiermee goede ervaringen even sparen nog. en nog een set orgineel nette achterlichten niet moeilijk te vinden denk ik zo, bel straks de shoarma koerier om wat te bezorgen ik hou hem aan de praat en corne schroeft zijn lichten eruit ga deze week orginele golf 2 deur bij de spuiter brengen, dus de gaatjes dichtlassen dan maar.. en een haakse overbrenging opzoeken heb wat pics van de gelakte koets jammer dat het al donker was en meer stof erop als sneeuw in oostenrijk ben momenteel nog druk bezig met de bak en aandrijflijn tussenbak haakse overbrenging is total los evenals de bak. Het schakellichaam van de 5e versnelling zat netjes vastgelast op de as. al met al een nieuwe priesas, schakellichaam 5e versnelling, tandwielset 3e versnelling, een complete set kegelrollenlagers en synchromeshringen voor 2e en 3e versnelling, boutset voor in het diff,keerringen en afdichtingen en een goede gebruikte haakse overbrenging heb wel een mazzeltje met de bakonderdelen hier in de buurt zit tonnie vos gearboxservice en die heeft wel een mooi voorraadje gespaard in de jaren. voor een dikke bak moet je hier wezen voor alle bakken op maat gemaakt etc morgen ga ik alle goud verzinkte/gegalvaniseerde boutjes ophalen en nog wat laatste kleine deeltjes bij de poedercoater brengen. met de goud gegalvaniseerde boutje,s achterklauwen aandrijfflensen kan ik ook weer verder met het achterdiff deze mist nog de flensen dan is deze er ook klaar voor. fussees voor en achter zijn klaar voor montage nieuwe abs sensoren en wiellagers plus netjes zwart gecoat achterdraagarmen en brug voorzien van nieuwe rubbers powerflex blijf met de orginele remerij rijden de achterklauwen zijn dus netjes opnieuw gegalvaniseerd en heb de revisie sets al liggen de voorklauwen steel ik van de golf 3 deze krijgt in ruil een paar dikke porsche klauwen heb de wielnaven omgezet naar 5x100 voor de 17" bbs rssjes, zou hem eigenlijk orgineel willen houden maar vind het gewoon dik staan de rsen onder een rallye. De wielen zijn er naar mijn mening voor gemaakt. jammer dat meerdere dit iddee hebben maarja veel rallye's rijden er iig niet rond. heb de steuntjes die tussen het inlaat en kleppendeksel zitten mooi te danken aan PEWIVW hier op het forum met zelfs nog de naloopsensor erbij heel erg blij mee :thumbup: zodra er weer wat te melden is... jammer van de foto's donker stoffig maar wel mooi te zien is de paarse tint met de lichtval van de flits |
Ziet er goed uit hoor, maar dus dit is die ene koets wat eerst goud/bruin was?
Gr Ronnie |
kleurtje
Quote:
nee hoor orginele blauwe zit je in de war met de golf 3 van mij zie de achterbank de binnenkant is niet gespoten |
:thumbup: mooi dat ik je zo nog ff kon helpen ik deed er toch niks meer mee, en het :beer: smaakte erg goed :D . dit gaat helemaal goed komen ziet er al goed uit!
|
Quote:
Ik denk dat jij deze bedoelt ;) http://www.volksforum.com/forum/sho...6&page=23&pp=20 |
Ziet er goed uit hoor!! :thumbup:
|
Quote:
Ja Roger, indd je hebt gelijk, ik heb deze nog niet eens gezien hahaha.. Maar verdorie ziet er allemaal erg goed uit. Heel netjes. Gr Ronnie |
Quote:
haha ja ok nu valt het kwartje nee is niet de bruine wel van een maat van me maar ik rijdt daar wel achter met de mk3 er staan ook foto's van de rallye op pagina 1 voor die naar de spuiter is gegaan aldus een echte blauwe |
Ja die heren van bivw weten wel hoe ze een auto moeten aanpakken :thumbup:
|
mooi project !! ga zo door
|
ik ben gezond jaloers :-)
|
wij allemaal denk ik...
|
All times are GMT +1. The time now is 01:25. |