Super mooie GTI! Heb zelf een 86 er KR, eentje met "geschiedenis" Ik wil hem helemaal orgineel maken. Waar kan je die zwarte striping halen voor de achterklep? En de zijbiesen? Bij Classic vw parts?
|
volkswarenhaus.de onder andere
Mijn auto blijft origineel op een schroefset en of 15inch met 165-45-15 bandjes of 16inch met 165-40-16 bandjes met staal |
Mischa, heb ik jou een half jaartje geleden een oud type Golf 2 grille verkocht in Appingedam? Diegene vertelde namelijk dat ie een oud type GTI had en woonde daar ook.
|
@rene, ik ken er 2 hier in appingedam die een oud type gti hebben, nou ja 1 is weg en heeft een andere 84er golf.
maar ik denk dat "diegene" een witte gti heeft en is idd een kameraad van mij. dus die gril heb je niet aan mij verkocht:D |
Ah, dat zou heel goed kunnen ja! Volgens mij had ie ook gezegd dat ie wit was ja:)
|
Nou er is weer een update onderweg...in dit geval een schroefset van formel-k zodra het binnen is en gemonteerd zullen er foto's volgen...
|
nice! komt er ook een andere set wielen onder?
|
Quote:
ooit wel,maar ja ik heb een andere dure hobby(fotografie) en die vraagt ook veel geld,aangezien ik volgend jaar mij ook laat inschrijven bij de KvK :wow: dus gaat het allemaal niet zo hard, dus dat kan nog wel een jaar duren... :redface: |
inmiddels zit de set eronder... voor tevreden over de hoogte, maar achter mocht wel verder van mij, maarhij zakt niet verder....
veren kunnen ver genoeg zakken nog,maar de veerspanning is al bijna weg,en hij zakt niet verder. inmiddels is er ontzettend veel gebeurd: alle plastic is zwart gemaakt,lelijke plekjes bij gewerkt, veel klein spul vervangen, wielkuipen getectyleerd alle riemen vernieuwd,nokkenas en krukas kering vervangen,uitlaat voledig. en nu de schroefset gemonteerd! en tevens een schakel revisie set besteld :thumbup: Morgen zullen de foto's volgen! |
Goed bezig :)
Binnenkort ff fotosjoetje met die van jou en de mijne? ;) |
Quote:
Dit maakt een strak schakel meganiek echt af :thumbup: |
@renee, dat is altijd mogelijk hoor.
@alberto, idd ik ben nu al zo uitgebreid bezig dit kan er ook wel bij dan heb ik straks teminste alles gehad en rijd die super. Zo vandaag weer de hele middag in de garage bezig geweest,de laatste kunsstof delen terug geplaatst en schroefset afgesteld. Vele zullen zeggen: dat kan lagerrrr!!! maar dat gaat niet zonder aanpassingen of aan slijten in de schermen. en ik wil de randen verder niet aanpassen. Mischien gaat die zelf nog iets omhoog,want ik heb vernomen dat hij aanliep . hier bij een sneak preview,helaas is het nog niet beter, want het was hier echt rotweer en ben iets te wijs met mijn camera. en tevens een foto van mijn bijpassende sleutelhanger |
Nice !!!!
|
Heel mooi :)
|
kom morgen wel ff in real life loeren, das beter dan een fototje :thumbup:
|
Super!
|
Zo nwe daklijsten zitten erop, dankzij het voordoen van demontage van de lijsten door tdiwolf is het een simpelklusje en heb ik ze in 10min vervangen!
|
Netjes Mischa...
Je maakt er weer iets bijzonders van :thumbup: |
Quote:
netjes ja... bijzonder? nee. origineel en laag :thumbup: nou ja lager.... nu alleen nog 15inch g60 staal :thumbup: |
Ik zeg ATS Cup!
15 inch staal heeft weinig te maken met deze auto. Maar dat is mijn mening:D |
All times are GMT +1. The time now is 00:12. |