Mooie kleur...!!!
|
Kijk dat begint ergens op te lijken, goed bezig :thumbup:
|
Vandaag een beetje met de blokjes gestoeid..
Ik heb het met plakplastic achtig spul gedaan. Het blijft opzich wel goed zitten. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik zo nog een beetje kan schuiven.. Dus weer een kleine maar leuke update ;) |
ziet er wel gaaf uit,maar doe je het voorste hoekje niet?
|
Quote:
:goodpost: Dat vroeg ik me dus ook af, ziet er wel super uit man :thumbup: |
hey heren.. Ik wilde eerst even kijken hoe 't stond zonder dat hoekje maar dat gaat hem dus niet worden haha.. Ik ga dus van de week ff dat hoekje bijwerken.. Maar in ieder geval thnx voor de reacties:)
|
:tongue: Duidelijk :thumbup:
|
Leuk ding man, ga je hem lekker op zn gat gooien of niet echt heel laag?
|
Quote:
:thumbup: |
Gaaf!
|
Quote:
:goodpost: Hey Jens! Het is wel de bedoeling dat hij nog een stuk lager gaat, zeker de voorzijde maar ik heb nu ff niet het geld om een verstelbare as te kopen. Dus ik blijf tot die tijd gewoon zo rijden.. Maar het staat zeer hoog op het verlanglijstje.. :thumbup: |
Hai Heren..
Nou vanmorgen toen ik beneden kwam.. En toen, mijn verassing in de carport: IMPERIAL :thumbup: |
Nice :thumbup:
Had je niet ook een versmalde vooras op je verlanglijstje staan? :D In ieder geval van harte proficiat, aannemende dat je jarig bent vandaag. |
Quote:
Haha ja dat klopt maar een imperial stond een gedeelde 1e plek :D thnx voor de felicitatie.. vandaag idd 25 jaartjes geworde :thumbup: |
Zo vandaag weer een update..
De blokjes zitten nu ook aan de voorzijde haha;) :thumbup: |
Vindt hem echt stoer worden!
|
Heel netjes nu alleen nog omlaag met dat ding :thumbup:
|
coole bak zo!
nog wel even zakken idd..... |
Ziet er toppie uit.
|
Quote:
Haha de dropped spindels alleen is idd nog niet voldoende he :thumbup: Thnx voor de positieve reacties iedereen!!! |
All times are GMT +1. The time now is 07:22. |