17 inch audi tt velgen, gti'er heeft nog een setje te koop voor weinig(met werk)
edit is 5x100 gerben :redface: |
dacht ik idd al,maar ze lijken zo groot....
auto lijkt niet extreem laag te liggen ook? |
Quote:
zal wel gewoon 205/40 zijn of op z,n hoogst 195 |
hmmm,misschien toch maar kijken voor 17ers dan....
hoor niks meer van de 18er man,en aanbod 18" 4x100 is echt minimaal:mad: eerst maar schroefset eronder knuppen:) |
kom net bij de dealer weg,de dummy's zijn niet meer leverbaar sinds maart 2010,de dashboarddelen al niet meer sinds 2008:eek:
heb bij autostyle:rolleyes: alles voor in de bumper smoke besteld, achterlichten worden compleet rood. ook een nieuwe pookhoes en antenne besteld. de dashdelen zoek ik maar op de sloop,of iemand hier moet nog wat hebben liggen? |
Quote:
meld je even aan op het passat 35i forum, zitten een paar slopers tussen |
Quote:
om me nou aan te melden voor 2 blindplaatjes :rolleyes: heb er al een beetje rondgekeken en vind er weinig aan daar.... ;) |
Quote:
tja... het is een beetje een dood forum, maar ze hebben wel een billen en een tietentopic :tongue: |
idd erg rustig op dat forum .. gerben ik heb daar ook een topic over de wagen . ,maar velgen..9j met 16 inch vind ik wel erg gaaf. ik zelf wou met de passat de oldschool kant op gaan. ik zag trouwens op marktplaats een adverteerder die had 17 inch vertigo voor 250 e vraagprijs .http://link.marktplaats.nl/360056838
|
da's een dik set wielen voor je sloep gerben!
|
heb als alles goed is al een leuke set;)
had het topic al gezien stefan:thumbup: |
Quote:
kom je bij ons wel eens in het Int. OT forum ;) :D |
Quote:
ik ga gelijk kijken :tongue: |
Quote:
vieserik :tongue: |
Quote:
nou volgens mij zag ik een paar posts van jouw daar :thumbup: |
mooie gezinswagen gerben
heb hem op MIVW gezien buiten die paar "foutjes" nette passat ! ;) |
alweer een andere auto, man je verwisselt meer auto's dan onderbroeken. :D
maar weer zeker een goede basis. alleen andere wielen en lager. en niet de andere achterlichten vergeten! :thumbup: |
Quote:
nope,you didn't;) @dimi,thanx,schroefset al gedemonteerd?;) @salih,gelukkig heb ik toch wel iets vaker een schone box aan;) de passat heeft nog weinig aandacht gehad,had smoke knippers etc besteld en gepast,maar vond het niet staan icm carr.kleur dus heb nu alles wit. koppeling en nieuwe voorremschijven liggen al een week in de kofferbak,net als de spuitbus achterlichtspray....... wel een leuk setje 17ers gevonden,ronal r38 7,5 breed en et35. |
ik wil je niet meer hier op het forum zien voordat je foto's gepost hebt van je verlaagde passat ;)
|
Quote:
ik ben net weer terug van 1,5 week zonder internet..... ;) m'n schroefset zit nog onder dimi's vento:redface: |
All times are GMT +1. The time now is 07:48. |