:cheers:
|
Nog maar 1 maandje... :rock: :rock: :rock:
|
Als ik de 1er weer in elkaar heb tegen die tijd,kom ik ook ff kijken!
Grtz |
zeker doen :thumbup: ook als de golf niet in elkaar zit. :D
ik heb op fanatics begrepen dat de rainbow crew ook met een deel auto's af komt. :thumbup: das top jongens het gaat gezellig worden. volgend jaar een weekend van maken kunnen we ons nog ene drinken samen :beer2: :cheers: |
Die kunnen we zo ook wel drinken. :cheers: :cheers:
|
Present jongens!
Voor zover ik weet met bijna alle auto's! ;) |
Jullie zijn met zun allen van harte :welcome:
|
Ik ben er ook bij.
Ik denk ook wel met eigen auto. Alleen ff zien wat voor wielen er dan onder kunnen. Ik hoop dan geen Audi's meer :D |
Enne Tom? wil je andere wielen of krijg je een andere steek :confused:
gezellig dat jullie komen. We hebben van Lucar Motorsport nog een mooi pakket gekregen dat we kunnen weggeven voor de geen met de langste reis. :thumbup: dus wie weet |
Er komen andere wielen onder idd. Die zijn dan ook nog niet klaar, maar ik hoop wel dat de Audi's dan verkocht zijn. Dan kan ik dat geld weer gebruiken voor m'n nieuwe wielen, of andere dingen :)
|
Bij deze ben ik er ook bij... met stickertjes ;-)
|
Quote:
Tevens hebben we voor de eerste 200 bezoekers een leuke "goodybag" samengesteld waarin onder andere een tegoedbon van Fairplay zit. Dus zondag gezellig bij het aangrenzende Fairplay-center binnen lopen en wie weet met de jackpot naar huis :thumbup: :thumbup: |
Ik zal ook aanwezig zijn met Dubstore.be
met oa de kledij van dubkorps en merchandising van oa Hellaflush, stanceworks, canibeat, fatlace ea.. c u there !!! |
Dubstore.be zal een T-shirt schenken naar die wat de verste reis heeft afgelegd naar het treffen !!! ;)
|
Quote:
Dit wordt zeer gewaardeerd :thumbup: :thumbup: |
zeer waarschijnlijk het laaste treffen met de jetta voor dat hij de garage in gaat :thumbup:
|
@ ivo niet met de kever of heb je hem al verkocht?????
|
Quote:
hij is idd zo goed als verkocht, moet alleen nog opghaald worden. |
Aanwezig met de mellowyellow ;)
|
Quote:
Dus wij hebben de primeur ? |
All times are GMT +1. The time now is 11:55. |