Het schiet al op, heb er zin in, als het net zo gaat als 2 jaar terug dan heb ik maandag ook nog het gevoel dat ik een gewei krijg haha.
Ik ben het wel eens met het verzamelen bij de pomp net voorbij Heerenveen. Tot dan mannen, en we gaan weer fijn een feestje bouwen in Limburg !!!!!!! |
Quote:
ja voor jou neem ik schone en droge kleding mee :thumbup: oja ook een emmer :D |
wij komen er ook wel om die tijd. :thumbup:
|
vanwaar uit harkema vertrekken jullie?
|
Quote:
rond de klok van 10.00 uur :thumbup: |
harkema is GROOT. Ik weet niet waar piet woont. :p
|
Quote:
als je vanuit rottevalle naar drachten op de carpool plaats gaat staan om 9.45 dan komt iedreen vanuit deze hoek daar rond 10 uur langs om maar optijd 10.30 te zijn bij de benzine pomp in Heerenveen. het is de eerste pomp na heerenveen richting steenwijk. daar kun je nog even benen strekken,roken,koffie drinken pissen poepen en dan handje schudden als je dat wil :D :D |
Quote:
Had je die Passat niet moeten verkopen ;) :D |
Pfff 't is wel een eind rijden hoor... ik ga niet.
|
Quote:
ZWAK :D |
Quote:
country heeft niet zo veel ruimte , das waar :D |
Ben de polo aan aan het voorbereiden voor zijn eerste grote rit :D:D
Ff met zijn allen Well onveilig maken |
ik zie dat er een paar berichtjes zijn verwijderd.
Maar verder geen probleem, net wat pieter zegt, ik wacht wel bij de carpoolplaats langs de waldwei. Knallen we dan met z'n allen naar de pomp bij Heerenveen, en dan gaan we denk ik ook met een mooi ploegje die kant op? Hopen dat de voorspellingen van zaterdag mee vallen. Ik heb er iniedergeval zin in! Zojuiste de achteras er weer onder gezet met nieuwe rubbers, dus daar zal het vast niet aan liggen. |
Quote:
Ja jammer :screwy: Hoe laat ga jij weg Alberto ? dan rijden we bij jou langs . |
Ga niet meer heen , veel te warm
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: Meer bier voor ons ;) :cool: |
Hadden jullie niet al onderweg moeten zijn?! :eek:
|
Quote:
:D ;) Quote:
:eek: in dat geval .... :D |
Quote:
Grutte Pier gong ek dwars troch alles hinne !!! De echte Frys jouwt gjin belies !!! Meikomme do !!! :mad: :mad: :mad: Hast um yn'e gaten... |
ahahha komt goed Jarno .
|
All times are GMT +1. The time now is 19:06. |