Hallo allemaal,
Ook ik ben weer thuis, de meeting was top... Alleen de Golf heeft de heenreis helaas niet zonder 'kleerscheuren' overleeft, maar dat is vanavond nog te vinden in me Golf topic... De meeting was verder top! Morgen avond zullen mijn foto's volgen op m'n website... |
Voor 1ste maal aanwezig op deze meeting met hier mijn bijdrage aan foto's
voor de rest zie http://www.mijnalbum.nl/Album=I4VDMPLR |
Ik plaats zometeen mijn foto's maar wilde dit even met jullie delen :D
http://www.youtube.com/watch?v=BOA5wBpl53I |
verkeerde topic :screwy:
|
Namens de organisatie wil ik iedereen hierbij nogmaals bedanken voor de komst! Zo te horen/lezen is het nieuwe terrein een geslaagde switch, waar we zelf ook heel blij mee zijn. De grootte ervan maakte het ruimer opstellen en het voor laten rijden van de nummers 1 uit de categorien bij de Show&Shine mogelijk, iets wat wij zelf altijd kunnen waarderen bij andere meetings.
De switch van terrein was voor ons ook gelijk een test, en een redelijke sprong in het diepe met veel last-minute werk en improvisatie. Pas afgelopen woensdag is de knoop doorgehakt om inderdaad dat nieuwe stuk terrein te gebruiken, en zo was er inderdaad af en toe wat onduidelijkheid tussen parkeerwachters en bij de bestickering van de nummers 1 uit de categorien. Het voor laten rijden van de nummers 1 was ook op de zondag zelf boven gekomen, en dus met een geimproviseerd stickertje en een blauwe markeerstift voor elkaar gekregen ;) Zo proberen we toch de bezoekers een zo leuk mogelijk meeting, en overzichtelijk mogelijke prijsuitreiking te presenteren. Zelf vraag ik me altijd af welke auto bij welke persoon hoort, dus deze wijze leek ons zeer geslaagd. Over prijscategorien en winnaars etc. ga ik geen discussie voeren, in onze ogen de terechte winnaars, en de discussies omtrent "smaken van de jury" en "meningsverschillen" kunnen uiteindelijk toch niets meer aan de uitkomst van de uitreiking veranderen. Anyway, een ieder bedankt voor de gezellig sfeer, voor ons als organisatie volle, drukke, maar zeer leuke dag, en hopelijk allen weer tot volgend jaar! |
Quote:
Niet van vandaag toch? |
Quote:
de vrouw moest aan het werk,vaderdag en een verjaardag waar ik even op de koffie moest, dussss....ik heb hier de rest van de dag zitten janken op de bank omdat ik niet naar de meeting kon :D :D |
Was weer een gezellige meeting!
Hierbij even een complimentje aan de organisatie! Alles verliep eigenlijk vlekkeloos, van wat ik zo meekreeg de gehele dag! De keuze van terrein is ook zeker goed. Geslaagde dag! (en ook nog 1e prijs in de categorie Scirocco/Corrado) wat wil je nog meer? Thanks! |
Idd Jarno Achteraf zeiken over de prijzen is lekker makkelijk.
Je doet het toch nooi goed. Maar super meet weer en ik zeg tot volgend jaar |
Klein voorproefje voor nu. Ik ga in de middag weer verder met bewerken! Het was een topdag!
Golf 1 anyone? :D |
dat voorrijden van de winnaars is idd heel tof, en goed gelukt want de bekeruitrijking ging toch nog lekker vlot :thumbup:
|
iemand foto van deze velgen?
|
Het was een super meeting! Er waren zeker autos van niveau! :shock: Dus ik heb me prima kunnen vermaken! Entree was even schrikken aangezien ik hier niet meer aan gedacht had (10 euro) maar de broodjes frikandel waren daarintegen weer lekker goedkoop :thumbup:
Leuke dag, droge dag, mooie autos, hier en daar wat chickies, kortom; Het was geslaagd! :thumbup: Ik heb een zooi fotos geschoten, ik zal ze hier niet allemaal plaatsen want dan sterven wat computertjes.. :mrgreen: Voorproefje; ennnnnnnnnnn de rest vindt je op onderstaand linkje! :thumbup: http://www.mijnalbum.nl/Album=44JPQRRW have fun! |
@DUB
|
|
Organisatie bedankt voor de eerste prijs in jetta1,2/vento catogorie!! Verder alles super geregeld mooie plaatsen, broodjes fricandel waren super en de prijsuitreiking vond ik mooi opgezet en ging als je kijkt naar de hoeveelheid prijzen best vlot!
|
Fototime!
Als iemand een bepaalde foto wilt hebben op groot formaat, Pm maar :thumbup: Supervette Jetta! Ik heb echt staan kwijlen :D Klik HIER om de panorama foto te bekijken op groot formaat! |
Mijn foto's staan ok online.
Kijk hier voor op www.subdubbers.nl in ons fotoboek. Voor een grote plaat stuur me maar een pb |
was leuk!
|
Quote:
Ze staan er weer mooi op , Henri. :thumbup: :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:28. |