Quote:
ja als ik daar 195/50 en 215 op leg dan kan ik hem vijf cm omhoog draaie :screwy: liever smal bandjes en lekker plat dan ballonnen banden en hoog en droog |
ale probleem is gevonden van het stilvallen
er is een scheurtje in mijn carburateur :( de andere ligt al aan de kant en word zaterdag of zondag afgehaald ... |
en we blijven gaan ...
dit weekend een setje bbs rm gaan halen in 6,5 rondom et 33 deze gaan smaller komen onder de golf en dan kan ik toch een paar cm zakken want nu sta hem beetje te hoog naar men goesting omdat men velge vooraan echt wel wat breed komen. foto's volgen nog ze moete is tegoei gewasse worden dan naar boven in holland nog een koopje gaan doen lijstje van wat er gekocht is *bbs rm 6,5j rondom *6-delige chroom sierlijsten *2 chroom dorpellijsten *chroom tankdop *chroom spiegeltjes *nieuwe originele grill met chroom lijntjes *chroom klinken zo kan ik weer even verder :D grtzz |
thx !
hier liggen de nieuwe velgskes mooi opgeblonke en morge de bandjes derrond ! zodra ze der op staan meer fotokes ;) |
hier de fotokes van de update seh !
de nieuwe velgjes deronder gezet en de chroom onderdelen er al eens opgezet ! zo nu nog een spacerke vanachter en we hebben genoeg gedaan dit jaar denk ik :D grtzz |
Wat dacht je van meetings af komen? :P
Staat er goed bij zo maateke!!!! Cheers! |
doen we zeker eens makker
ge moet me maar eens laten weten als er eentje is die nie zo heel ver van de grens af is voor mij eh ;) dan kom ik zeker eens een kijkje nemen Even geprofiteerd van het mooie weer om wat foto's te nemen :lol: grtzzz |
wa foto's van op HOW
als ng iemand fotokes heeft ;) grtzz |
egt zeer dik in het bezit zijn
van 2 egte vw klasiekers :eek: en dan in zo,n nette staat kom je nog maar weinig tegen egt super :thumbup: |
thx tim ;)
|
ziet er goed uit...en zilver grijs blijft een mooie kleur voor een type 1.
|
aangezien ik beetje uitgekeken was op de bbskes heb ik vandaag is ander wielekes gepast !
vrijdag kome ze voor men bbs velgen en daarna onmiddelijk de nieuwe halen ! hier wa foto's van de nieuwe ! komen andere banden op vanvoor 165/50 op 8 breed en achteraan denk ik 185/50 ik twijfel nog tussen 50 van band of 45 het is dagelijks te rijde dus weet niet ? iemand die meer ervaring heeft met die maten ? achteraan komen der nog spacerkes van 5 mm onder want velgen raken binnekant net |
Mooie foto's en een hele gave Einzer! :thumbup:
|
thx ;)
|
hier nog wa picjes
:wub: :wub: |
thx manne !
hier een fotoke van op race wars gevonde wie er nog heeft mag ze me zeker maile of hier poste ;) |
|
vandaag lower level gegaan en thuis ge komen met top 5 cleaned !
hier wa fotokes wak gevonden heb van lower level ! wie er nog heeft van de jetta mag ze altij posten ;) grtzz |
Super auto's!
Dikke complimenten;) |
thx angie !
nog superfoto's van davy gekregen ! in de zomer mag hem is een shootje doen van de jetta ! :D grtz |
All times are GMT +1. The time now is 00:46. |