|
|
|
|
|
In mijn ogen best een dikke bak. Gr Ronnie |
cool dit topic ;)
Kan ik ook wat fotos posten van me ride.... :D Seat Leon, nooit gedacht dat ik het zon lekkere auto zou vinden. Neusje smoelt het mooist, mijn mening :tongue: 1e foto hoe de neus via het scherm door loopt tot halverwege het portier 2e foto de "bult" bij de grille like it or hate it :) Een leon is in de FR uitvoering het gaafst, alleen zou onder mijn voet een slechte zijn ivm cjibs ;) En de FR bumper hangt lager, die zou bij mij al lang kapot gereden zijn. Lang getwijfeld om er 1tje op te zetten, achteraf blij want rijdt nu lager ;) Keuze voor een Seat Leon was een vreemde stap maar ze rijden zo onverwacht lekker dat dit een blijvertje is geworden :redface: en voor de lol :D :giggle: :giggle: :giggle: |
foto's van mijn oude ibiza fr tdi:
sachs race engineering koppeling JD kuur miltek uitlaat vanaf turbo. kw var.1 18" antera 343 enz enz |
Dikke bak Hight!
|
Deze stond in Bitburg bij de internationale seat-meeting afgelopen weekend :cool:
|
Zie dit nu nu pas haha
Heb zelf ook 2 x een seat gehad : 1 ste was een Ibiza : ( nog 1 van laatste modus) En daarna heb ik nog een cordoba gereden uit 2000 : Groetjes Frans |
|
rare seat :D
|
Klaar alweer ;)
|
Heb ook 7 jaar een seat gehad, was daar best ver in gegaan mbt de looks. Van 2000-2007 mee gespeeld. Cordoba sport tdi
Met deze ook 4x een reportage in diverse tuningblaadjes gehad. maar na 7 jaar was ik het wel zat, ben toen meer oem gaan stylen met wat vw's audi en bmw |
google: super seat
:confused: :tongue: |
Mis mijn oude cupra ook nog welleens
|
Hierbij enkele foto's van mijn ex lease-auto's.
Eerste auto was een Cordoba TDI: Na ongeveer 2 jaar kwam er een Leon Sport Vervolgens kwam er een blauwe Leon Sport En sinds enkele jaren rijd ik alweer een grijze Leon Sport-up. Maar daar heb ik tot op heden nog geen foto's van gemaakt. :rolleyes: |
Hier mijn ex seat, mis m nog dagelijks.
TDi 221pk en 450nm Sprints @ Drachten Sprints @ Assen |
Mijn oude vario:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:30. |