word leuk zo met dat blauw,niet vaak geziene combi,maar wel lekker:D
|
Quote:
Merci mannen, erg bedankt voor de lovende commentaren. De doelstellingen waren: cheap, anders dan anders en simpel. Hopelijk is dit gelukt! Nog veel werk voor de boeg,maar komt allemaal wel goed. En t is 27 JUNI é, niet 27 juli ;) Hoe meer ziele, hoe meer vreugd en in NL rijden wel wa dikke bakken rond! Grtz |
Waar die het meest mee opvalt gezien het een demowagen is ;)
|
Quote:
Heb nog borbet A 3-delig, 8jx16 liggen, maar is met zwart hart. En anders deze overspuiten. Meningen gevraagd?! |
Witte auto met zwarte velgen vind ik ook n mooie combinatie, dat blauw stond staat ook erg goed hoor...
|
Met andere blauwe details op de auto kan het wel in combi met die tekst.
Zwarte harten komen ook weer terug bij het zwart van de bumpers,klinken etc. Mijn voorkeur gaat uit naar de borbets met zwarte harten. |
Quote:
:goodpost: Borbets er onder, lekker dik :thumbup: . |
De borbets 3-delig met de juiste kleur blauwe harten:D
|
Quote:
idd dze zou ik ook doen ! dat blauwe is juist vet! :D leuk project. |
Zou hoe dan ook blauwe harten doen.
Valt lekker op en past bij de overige details op de wagen. |
agree met bovenstaand het heeft wel iets dat blauw!
|
De bagette is kwijtgespeeld/gestolen uurtje voor we vertrokken. Zijn nog langs Smet(afbraak) gereden in t oprijden, ma was dicht.
T spel was niet 100%, maar heeft wel 2400km op 6dagen gereden, dus ben heel blij! Ik wil Volfke, Pietjeuh, Andy, Sille, Tommeke en Jos, alle heel de companie bedanken voor een mega 1ste Wsee voor mij, en voor alle hulp bij de auto(vooral sille en Jos dan!) Ben deze nacht om 5u thuis gekomen, na een lange nachtelijke rit. Straks volgen wel wa foto's! en het begin een 10-tal dagen geleden: |
Heel leuk gedaan.
Dit zijn toch meestal de leukste projecten waar je de meeste lol aan beleeft, en daar gaat het om. :thumbup: |
Moesten er nog mensen foto's genomen hebben, of tegenkomen mag je deze hier posten... Word nu op t gemakje herdaan, enkel het kleur zal zelfde blijven.
Grtz |
Vindt um supergaaf met de achterlichten in kleur!
|
Ja, ik ook! Tegen verwachting in, als ik eerlijk ben! ;)
|
K wou gewoon is iets anders en (gedurfd), ook al is er niet veel aan...
|
Nog ff paar totaal plaatjes schieten bij daglicht en van wat dichter bij!:) Mooi gedaan in zo'n korte tijd.
|
echt gaaf geworden:thumbup:
klein vraagje,wat betekent dit? De bagette is kwijtgespeeld/gestolen uurtje voor we vertrokken. :redface: |
All times are GMT +1. The time now is 14:59. |