![]() |
ziet er erg goed uit weer een dikke corrie er bij :thumbup:
valt mij niet tegen trouwens de harten in de keur van de auto. |
Dikke coraddo! :cool:
|
Thijs had me gevraagd om de foto's van de update te posten.
Dus bij deze: Eerste leidingen en kabels zijn vandaag al gelegd, maandag gaan we weer verder :screwy: Voor de kenners, het is een airride set van GAS :thumbup: |
Super!
|
Gaaf, ben benieuwd hoe dat rijdt :thumbup:
|
Quote:
thanx man:D ja et was even twijfelen want vond het zelf ook wel gewaagd maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf :D @vains en breadfan: jazekerz super en ben ook echt benieuwd hoe het rijd;) of het die 1000km rijden waard is geweest om op te halen :tongue: nog even kijken voor een compressor en dan kan alles aangesloten worden :D de leidingen en electra liggen inmiddels al :cool: @ tczl thanx voor de update man :thumbup: en voor de hulp ;) |
zow nog even een update maar dan niet echt betrekking tot de corrado want ben deze week naar spanje geweest en weer wat leuke dingen geshopt zoals deze pins:
![]() deze mogen allemaal op 1 vw logo na weg voor een zacht prijsje ;) en nog wat moois zien hangen in een airbrushzaak: ![]() |
erg gave rado hoor!!
|
waar blijven die foto's
|
Ik heb hem al gezien:D ziet er erg netjes uit!
|
:postpics:
Nicht tief parken, aber tief fahren ist die kunst..! Gr Ronnie |
Quote:
Ganz richtig :D Na een hele hoop gezeik dit weekend van lekkende koppelingen en lekkende luchtbalgen is het allemaal goed gekomen gelukkig :cool: Nu even een ritje maken naar eindhoven en dan zal ik mijn best doen om wat foto's te plaatsen ;) |
Het was dus nog gelukt om de doppen van de velgen af te krijgen?
Ben benieuwd naar de foto's. |
Quote:
:thumbup: Daar moet je stickers van laten maken! :D |
Ja ik heb die spreuk gelezen op een wagen in Worthersee, ik vond hem hier wel passen.
Gr Ronnie |
Nou ben weer veilig thuis gekomen van eindhoven, want het is toch altijd even spannend als je iets helemaal nieuw gemonteerd hebt :D
Helaas nog even geen foto's kunnen maken vanwege die regen:S dalijk misschien even snel schieten;) @svennie ik heb de logo's doorgeslagen met een priem om daarna de kapjes eruit te wippen. Nu heb ik de rubbers behoorlijk kleiner gemaakt. @vains Ik moet zeggen tot nu toe rijd het heerlijk en weinig problemen :) Nu alleen nog eens gaan kijken op welke druk het laagste gereden kan worden :rolleyes: |
Mooie Corrado, keep up the good work!
|
update update voor alle fotogeile mensen :D :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() |
vetjes heur:thumbup:
|
Helemaal goed zo!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:36. |