Zoals beloofd de foto's van de RS4 eronder....
Achterzijde steken de velgen binnen de wielkasten en voorzijde vlak met wielkastrand... Neem aan met een verlaging/airride dat de voorzijde iets schuiner naar binnen komt te staan.. Past prima verder.....en heb nog 15/16mm ruinte tussen velg en veerrpoot die 5mm dikker is dan de standaard golfV. Maar gaan toch in de Bingo en weet nog niet wat er voor terug gaat komen.Eerst gewoon maar met air op de originele gti velgen voor dagelijks. De Rh Zw1 moeten eerst maar eens klaar zijn en eronder zitten en zien dan wel even verder.....volgende week dinsdag nog de chip bij JD en laat het hier eerst even bij met de uitgaven. Deze week of volgende week de r32 achterlichten en us clean grill monteren en that's it. |
Quote:
jup.. |
Mooie auto kerel!
Zal hem wel eens voorbij zien komen :thumbup: Succes met je nieuwe project! |
Mooie auto Henk! Super! Maar... sorry... :redface: wat is er met je MKIII gebeurd dan? Is dat die auto in je Avatar? Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar las er niks over... :redface:
|
http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=uitgebrand
Ben je zelf de wielen aan het verwisselen Henk? Vind de velgen wel gaaf staan, maar misschien dat 1 tandje kleiner net iets mooier is. |
Quote:
Ik dacht daar ook gelijk even aan ;) Je doelt zeker op zijn rugklachten en zijn eerdere verhaaltje hier van zijn rug. En dan wel gewoon wielen wisselen. Maar de RS4 gaan super staan :thumbup: Houden dusssssss |
Rs4..........................!!!!!!!!!!!
|
Henk,
Ik zeg het keer op keer, Wat ben jij goed bezig man... De ene auto is nog dikker dan de ander... de 17"ers eronder, tegen de grond aan klappen, en watertanden(voor ons dan he want het is jouw wagen) |
RS4's zien er dik uit zeg!
Succes met de GTI en de gezondheid vooral! |
Thanx allemaal.....................
Nogmaals wat betreft de RUG...deze is cekurs stijf en gevoelig maar daar is nix meer aan te doen, het geen wat de rug veroorzaakt heeft is verlamming en uitval in mijn rechterbeen. De meesten denken dat Hernia last van de rug is, maar het veroorzaakt uitstraling en pijn en uitval in een van de 2 benen. Deze periode heb ik al gehad en door complicaties en 4 rugoperaties zijn mijn zenuwen in de rug beschadigd en is het gevoel dus in mijn rechter been weg en verlamming heeft veroorzaakt waardoor 24h per dag straling is...... Ik ben cekur nog wel wat ter been en kan heus nog wel iets en kleine handelingen doen alleen duurt het wat langer en is het pijnlijk, dus tanden bijten...anders kun en mag je helamaal nix meer.... 20" RS4 zijn gereserveerd en worden zondag door een belg via cleaned opgehaald.... |
Quote:
Merci.......Dat weet ik wel cekur..... ;) |
Toch zou ik zeker zelf gaan voor de 20" Henk. Maar goed het is jouw auto en je moet hem maken zoals het jou lijkt! Je bouwt hem tenslotte voor jezelf en niet voor een ander!
|
Quote:
Dat verhaal klinkt me bekend in de oren :rolleyes: Mijn pa loopt namelijk met dezelfde symptomen.. Verscheidene operaties ondergaan, waarvan er geen een fatsoenlijk geholpen heeft. Ik weet niet in hoeverre jij je aankleedt, maar wat mijn vader heel erg helpt, hoe stom het ook klinkt, is lange onderbroeken aan (langer als een boxershort), en altijd een onderhemd (t-shirt) aan. Hij zegt zelf dat hij nu nog maar weinig pijn heeft. Het gevoel in zijn been is er niet bij terug gekomen, maar hij heeft verder geen 'beperkingen' meer, om het even zo te noemen. Wat heel te nauw te merken is, is dat zodra het weer omslaat, naar een koude dag, m'n pa direct last heeft van zijn rug, wat naar zijn benen in trekt. Hoop dat je er iets mee kunt! |
klote situatie zo met de rug je word er niets slimmer van..
mijn vader loopt ruim een jaar te kloten met een versleten nek en is hier nu ook volledig voor afgekeurd, heeft ook verlammings verschijnselen tintelingen enkelt dan in de armen.. opereren was een optie maar erg risico vol ook met de zenuwen dus dat gebeurt voorlopig nog niet. anyways sterkte er mee :) en maak wat van die V :cool: |
He kerel dit word weer een toppertje.
Rustig aan he ;) |
Klote allemaal van je rug Henk! Kan me er een beetje wat van voorstellen, zit zelf ook aan de reuma, leuke erfenis van vaders. :rolleyes:
Bij mij helpt het gewoon om te blijven bewegen, en regelmatig te sporten. De laatste tijd heb ik dat minder gedaan omdat werk veel tijd gekost heeft, en ik begin het meteen te voelen. Heup doet pijn, knieën doen pijn, schouder is verrot, etc... Dus misschien is het een idee om een sport op te pakken, als je dat niet al doet. Succes ermee, en succes met de auto! |
Zo na wat bezigheidstherapie en 3 dagen werk heb ik de golf van binnen en buiten helemaal onder handen genomen.
Denk je dat je een auto bij de dealer uit de showroom koopt en schoon is....NOT....! Binnenzijde helemaal schoongemaakt en buitenzijde gewassen en voor het eerst in de poets gezet. Daarnaast de hele motorruimte onder handen genomen en zoveel mogelijk gedemonteerd om overal netje bij te kunnen en schoongemaakt, poeh wat een werk. Denk je dat je een wagen hebt met weinig km en wel wat zal mee vallen met smerigheid,......nou echt wel smerig dus...!!! Het heeft wat tijd en energie gekost, maar nu kun je het ook netjes bij houden telkens zonder al te veel werk. Vanmiddag tenslotte toen ik eindelijk klaar was nog even de R32/Edetion30 achterlichten gemonteerd, en vind het persoonlijk beter en mooier staan in combinatie met de zwarte contrasten op de golf.....vond de vorige te rood. Nog 2 weekjes geduld en dan mag ik de nieuwe velgen ophalen en gaan zaterdags gelijk in 1 rit door richting Roosendaal met de velgen achter in de caddy naar BSS voor zijn Airride. Ik ben zo benieuwd hoe het resultaat zal staan in combinatie met piano zwart harten en rvs randen...en de breedtes van de velgen met 5mm spacers rondom! Volgende week nog even de cleane US Gti grill monteren....en laat de ruiterwisser aan de achterzijde eerst nog zitten. Heb het glaasje al wel, en kan later altijd nog even zien of ik het ga monteren of niet. Eindresultaat van afgelopen dinsdag bij JD Engenering 250pk en 385n/m....rijdt heeeeeeerlijk en topsnelheid zal wat hoger liggen momenteel. |
Netjes Henk jonge
|
vind die achterlichte idd ook een heel stuk netter! verder precies goed aan het cleanen gweest nice
|
Dik dik dik...
Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 06:07. |